Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שיא צפיות ביוטיוב

אם נקיש בגוגל או ביוטיוב ״ שיא צפיות ביוטיוב ״ ניחשף למגוון עצום של סרטונים, קליפים ותכניות ילדים עם המון המון צפיות ביוטיוב. סרטונים שזכו למליוני צפיות מצד הגולשים דבר שהוא בכלל לא מובן מאליו ואפילו די קשה להגיע אליו למרות שמדובר ברשת חברתית עם המון  תנועה, המון גולשים, בואו לא נשכח שליוטיוב עולים בכל יום כמה מאות אם לא אלפי סרטונים חדשים שאנשים מעלים. לכן כדי שגם אנחנו נוכל לשפר את כמות הצפיות שלנו בסרטונים שאנחנו מעלים לערוץ שלנו בין אם מדובר בערוץ יוטיוב עסקי או פרטי, עלינו להבין כמה דברים חשובים.

  1. הסרטון חייב לדבר לכמות גדולה של אנשים – מה זה אומר לדבר? זה יכול להיות לגעת, לרגש, לעורר מחשבה, לעורר הערצה, פחד, סקרנות, שמחה, כל תחושה שיכולה לחבר כמות גדולה של אנשים לסרטונים שלכם, אחרת זה פשוט לא יעבוד והסרטון שלכם צפוי להיעצר בכמה מאות של צפיות בודדות.
  2. הסרטון חייב להעביר מסר – כל סרטון אמור להעביר איזשהוא רעיון, מחשבה, מסר, ערך מוסף, כי סרטונים שאין להם את זה הם פשוט לא עובדים ולא מחזיקים את הקהל. כלומר גם אם מישהו הגיע במקרה לסרטון שלכם אבל הוא לא מעביר שום דבר, סביר להניח שהגולש יתנתק מהסרטון ויעבור הלאה.
  3. הסרטון חייב למשוך את הקהל – כל הערוץ שלכם חייב להיות בנוי בצורה שיווקית חכמה, לגרום לגולשים לרצות להיכנס אליו ואפשר לעשות זאת על ידי:
  4. ניהול ועריכה חכמה של הערוץ- חשוב להשקיע בעריכת הערוץ, בשמות של הסרטונים, בתמונות, באיכות הסרטונים, בסאונד שלהם וגם חשוב מאוד להשתמש בתגיות ובכל העזרים שמסביב ביוטיוב מציע לנו.

במקביל חשוב גם לקדם את עצמכם כמה שיותר וליצור סיטואציות שלמעשה יובילו כמה שיותר אנשים לצפות בסרטון שלכם בין אם זה רכישת חבילות לצפיות, קידום ערוץ היוטיוב שלכם, שיתופים ברשתות חברתיות, קישורים לאתר שלכם ולאתרים אחרים, בקיצור אם אתם רוצים שהערוץ שלכם יצליח והסרטונים שלכם יקבלו הרבה צפיות, אתם חייבים להשקיע בזה.

שיא צפיות ביוטיוב