Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מה לחפש בסוכן נדל"ן להשקעה

סוכן נדל"ן להשקעה ברמת השרון יכול לאתר מבצעים טובים ולעזור למשקיעים לנהל משא ומתן על מחירים טובים יותר. להלן מה שצריך לחפש בסוכן ההשקעות שלך.

סוכן נדל"ן יכול להיות קשר מאוד שימושי עבור משקיע עסוק.

ראשית, הם למעשה התצפית שלכם על עסקאות עתידיות. באמצעות הרשת שלהם, גישה לשירות הרישום המרובים, ואינספור כלים אחרים, הם יכולים לעתים קרובות לאתר נכס השקעה פוטנציאלי שבועות ואף חודשים לפני שהוא יגיע לשוק.

… לעתים קרובות הם יכולים לאתר נכס להשקעה פוטנציאלי שבועות ואף חודשים לפני שהוא יגיע לשוק.

נוסף על כך, הם מנהלי משא ומתן מומחים והם יודעים לחקור נכס – כולל כל ההיסטוריה והמטען שנלווה אליו. שתי המיומנויות הללו יכולות לחסוך לך מזומנים רציניים (שלא לדבר על זמן ומאמץ) בטווח הארוך.

לבסוף, הם מועילים בכל הקשור לטיפול בעסקאות. הם יכולים להגיש את ההצעות שלכם, לערוך את החוזים שלכם ולגרום לעסקה להתקדם בזמן שאתם מנהלים את ההשקעות שלכם ברקע.

אבל בואו נהיה ברורים כאן: התשבחות הללו אינן נכונות עבור כל סוכן נדל"ן שם בחוץ. למען האמת, אם אתם משתמשים בסוכן כדי לסייע בהשקעה שלכם בנדל"ן, אתם צריכים להיות בררנים למדי לגבי מי אתם לקוחים לסיבוב.

מהו סוכן השקעות?

סוכן נדל"ן להשקעה הוא מקצוען מורשה בנדל"ן המומחה בעזרה למשקיעים למצוא נכסים. הם אינם זקוקים להסמכה או הכשרה מיוחדים, אך עליהם לדעת את דרכם במימון השקעות ולהכיר סוגים שונים של השקעות.

האם אתם מחפשים סוכן שיעזור במאמצי ההשקעה שלכם? להלן חמש תכונות שיש לסוכני השקעה אידיאליים.

  1. כישורי משא ומתן נהדרים

ככל שתשלמו יותר עבור נכס, כך אחוז הרווח יהיה קטן יותר. זה חיוני שסוכן ההשקעות שלך יידע לבצע עסקה טובה ולהשיג נכסים בשווי השוק.

אל תפחדו לבקש תיעוד של המכירות האחרונות של הסוכנים ולהשוות אותם לקרקע מקומית. האם הם מצאו מציאות ללקוחות עבר? כמה אותם קונים חסכו?

  1. תקשורת מהירה

זמן הוא חשוב ביותר בעולם ההשקעות. נכס מעולה לא הולך לשבת בשוק במשך חודשים ארוכים, ואם אתם רוצים אותו, צריך לפעול במהירות.

בגלל קוצר הזמן הזה, חובה לבחור בסוכן שהוא מגיב, קשוב ומהיר. הם צריכים להגיב במהירות כשיש עסקה אפשרית ולהיות מוכנים להוריד הכל להצגה של הרגע האחרון או להגיש הצעה. עיכוב של מספר שעות בלבד יכול לגרום לעסקה אבודה ולרווחים של אלפים שירדו לטימיון.

  1. מומחיות מקומית

סוכן השקעות טוב הוא מומחה מוחלט בקהילה אותה הוא משרת. הם מכירים את כל השכונות והם בקיאים בהתפתחויות ובשינויים הקרובים. הם יודעים כל מה שיש לדעת על בתי ספר מקומיים, מתקנים ואטרקציות.

חשוב גם שיהיה להם אצבע על הדופק של שוק ההשכרה באזור. זה יכול לעזור לכם לקבוע דמי שכירות על נכסים בהם אתם משקיעים.

  1. יכולת השקעה

אתם זקוקים לסוכן שיודע את דרכו בעולם ההשקעות – כזה שעבד בעבר עם משקיעים אחרים, טיפל במכירות במזומן והתמודד עם סוגיות הבדיקה הביתית שלעתים קרובות מגיעות עם דרישות לתיקונים. אם אתם מתכננים לזלוג למכירות פומביות או לבחון מכירות עבור הנכסים שלך, תרצה שהסוכן יהיה מנוסה גם בזירה ההיא.

בואו נהיה ברורים כאן: אתם לא רוצים סוכן שהוא בעצמו משקיע. ברור שזה ניגוד אינטרסים ולא יפעל לטובתכם.

  1. רשת מחוברת היטב

אם אתם רוצים סוכן שיודע על נכסים עתידיים, חשוב שתבחרו אחד שיש לו רשת מרחיקת לכת. עליהם להיות פעילים בקהילה שלהם, להיות חברים במועצות וארגונים מקומיים בתחום הנדל"ן, ולנהל מעקבים בריאים ברשת. אתם רוצה מישהו רציני שמכיר כל סוכן וסוכנות בשוק.

בשורה התחתונה: בחרו את הסוכן בזהירות

זכור: אם אתם משקיעים רציניים, הסוכן עומד לקבל עמלות רציניות מהעסקאות שלכם. וודאו שהם שווים את המזומנים ועשו את בדיקת הנאותות שלכם בבחירת בן / בת הזוג.

הם עשויים לבנות או לשבור אתכם.