Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנעולן או נוכל – כך נדע שבחרנו איש מקצוע בצורה הנכונה ביותר

בכל תחום יש אנשים שמציגים את עצמם כמקצוענים, בעוד בפועל הם מתגלים כנוכלים שרק מנצלים את חוסר הידע והתמימות של הלקוח. אז איך נדע לבצע את האבחנה בענף המנעולים והפריצות? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור

ענף המנעולים מתאפיין במגוון רחב של שירותים. בניגוד לתחומים אחרים, קהל היעד כולל בעלי בתים ודירות, בעלי רכבים, לקוחות פרטיים ועסקיים, חברות וארגונים, מוסדות ציבור ועוד. המשמעות היא שיש גם היצע רחב של נותני שירותים, אך לא כולם עומדים באותם סטנדרטים של מקצועיות ובקרת איכות.

תעודה מזהה, המלצות ואלטרנטיבות: זהו את המקצוען האמיתי

חשוב לזכור שבכל תחום יש אנשים שמתיימרים להיות מקצוענים. בפועל, לא תמיד קל לדעת האם מדובר בנוכלים ולפעמים המזימה נחשפת רק בשלבים מאוחרים ובלתי הפיכים. מצד שני, בהחלט ניתן למנוע את זה בעת בחירת מנעולן. הנה למשל כמה דרכים שיעזרו לכם לדעת האם מדובר על איש מקצוע ברמה גבוהה או על נוכל:

א. האדם שהזמנתם מבקש לראות תעודה מזהה – הדרך הכי קלה לדעת שהזמנתם מנעולן בצורה נכונה היא לחכות ולראות כיצד הוא יפעל כשתיפגשו. אם למשל הזמנתם אותו כדי לפרוץ את הדלת של הרכב הפרטי, הוא צריך לבקש ממכם להראות תעודת זהות או רישיון נהיגה. בקשה דומה תהיה גם חלק משירותי מנעולן שמוזמן לפרוץ בית פרטי, משרד או כל מקום אחר.

ב. יש עליו המלצות אובייקטיביות – המלצה מאנשים שאתם מכירים באופן אישי תעזור לכם לדעת שבחרתם איש מקצוע בצורה נכונה. נסו לקבל כמה שיותר המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. המלצה אובייקטיבית גם תסייע לסינון גס בין אנשי מקצוע שמציעים שירותי פריצת מנעולים ודלתות.

ג. קיבלתם מספר הצעות לטיפול בתקלה – נוכל לא יחשוף בפניכם שיש כמה דרכים להתמודד עם כל תקלה. הוא יעודד אתכם לרכוש רק את השירות המשתלם ביותר עבורו, בלי להתייחס לאינטרסים האישיים שלכם. לעומת זאת, אם קיבלתם מספר הצעות לטיפול בתקלה תוכלו להיות רגועים ולדעת שמדובר על אדם אמין.

איך המחיר קשור לרמת האמינות?

הטעות הנפוצה ביותר היא לקשור בין מחיר נמוך של שירותי פריצת מנעולים לבין רמת מקצועיות גבוהה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מנעולן מוסמך ואמין לא בהכרח יגבה מחיר נמוך יותר על השירות ולפעמים הנוסחה היא הפוכה לחלוטין.

איש מקצוע אמין שבטוח בעצמו ומחזיק במוניטין חיובי יגבה את מה שמגיע לו. רק נוכל שרוצה לנצל את התמימות של הלקוח יסכים לגבות מחיר שנמוך משמעותית מהמחיר המקובל בענף. כך ינסה הנוכל להוריד הגנות מצד הלקוח ולעודד אותו לבצע מולו את העסקה. עליכם להיזהר ממצב כזה ולבצע השוואת מחירים יסודית עוד לפני שאתם מזמינים איש מקצוע בכל תחום אפשרי.