Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

על כמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף

כיום כל אחד יכול להרוויח כסף מהבית. בין אם זה מתחום אינטרנטי בו הוא עוסק כגון בניית אתרים, עיצוב אתרים, כתיבת תוכן, קידום ועוד הרבה מקצועות שונים. אך בנוסף לכך, ניתן להרוויח כסף גם מן האתר הפופולרי והחביב על אוהבי הסרטים והסרטונים – יוטיוב.

יוטיוב החלה לפני כארבע שנים להפעיל תכנית מיוחדת בה ערוצים ויוצרי סרטוני הוידאו יוכלו גם להרוויח מכמות מסוימת של צפיות בסרטון. אמנם התשלום עבור הפרסומות הוא לא בשמיים אך יש סיפורים על אנשים שעשו מיליונים באמצעות התכנית הזו. במאמר זה נסקר עבורכם קצת על התכנית ופרטים עליה.

איך אני מצטרף לתוכנית?

היכנסו לחשבון היוטיוב שלכם, וגללו לסוף העמוד. לחצו על Creators & Partners והפכו לשותפים ברווחים על ידי לחיצה על Get Started.

כעת, עליכם ללחוץ על הלינק "How Will I get Paid" על מנת לקשר את חשבון היוטיוב לחשבון Google AdSense. מדובר בתוכנית חינמית של גוגל, המאפשרת לבעלי אתרים להרוויח על ידי הצגת מודעות על גבי דפי האתר שלהם. התשלום עבור ה"שותפות" שלכם בתוכנית של יוטיוב יתבצע דרך חשבון ה-AdSense, ועל כן חשוב להזין את פרטיכם באופן מדויק על מנת שהכסף שישלח בדואר יגיע אליכם.

איך מוסיפים פרסומת לסרטון?

לאחר שהגדרתם את התכנית בחשבון, היכנסו לסרטון שאתם רוצים לשתף ובחרו באפשרות Monotized בסרגל העליון. בעמוד ההגדרות שיופיע תתבקשו לציין מה כולל הסרטון: פרסומת טלוויזיה, משחק וידאו, מוזיקה וכד'. אם אתם משתמשים בחומר בעל זכויות יוצרים כמו שיר או פרסומת, עליכם לציין בתיבת ההערות את המילים "Fair Use Commentery" –  כלומר להצהיר כי ביצעתם שימוש הוגן בתוכן לטובת ביקורת, לדוגמה.

לאחר שסיימתם למלא את ההגדרות, הסרטון שביקשת לשתף יישלח לבדיקה על ידי צוות גוגל אדסנס ובמידה והם מאשרים אותו, סימן הדולר בצד יהפוך מכהה לבהיר.

על כמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף ?

גוגל לא חשפה טבלה מפורטת לגבי הרווחים מהתכנית שהם פתחו, אך אנו לא ממליצים לכם לסמוך על יוטיוב כמקור הכנסה

. על מנת להרוויח סכומים גבוהים ומשמעותיים כל חודש, צריכים כמה מאות אלפי צפיות. הסיבה לכך, היא מכיוון שהרווחים תלויים גם בכמות המפרסמים שבחרו לשלוח את הפרסומות שלהם דרך גוגל אדוורדס וכמה הם משלמים עבור כל פרסומת. יש כמה קמפיינים והמערכת בוחרת עבורכם את הרווחית ביותר ולכן קשה להעריך כמה באמת תרוויחו.