Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

איך לבחור את החברה הטובה ביותר להפצת פליירים

פליירים נחשבים לאחת מהשיטות היעילות ביותר לקידום עסק בקרב קהל היעד. אפילו בעידן זה של שיווק דיגיטלי קיימים ענפים שבהם ההשפעה של עלון פרסום היא עצומה. זו הסיבה שכדאי להשקיע גם בפליירים לקידום מותג. עם זאת, כדי שהעבודה תתבצע בצורה מושלמת, יש לשכור חברה מנוסה המתמחה בהפצת עלונים שתעזור בהפצה נכונה של הפליירים ללקוחות היעד ותגדיל את המכירות. יש כמה צעדים שאסור לדלג עליהם בעת בחירת חברת ההפצה הטובה ביותר באזורכם.

ניסיון

חלוקת פליירים באזור מסוים אינה משימה קלה. עובדי חברת ההפצה חייבים להיות מנוסים בתחום, ושתהיה להם המיומנות לעשות את זה נכון. עליהם להיות בקיאים ומעודכנים בטרנדים ומגמות עכשוויות בעולם של חלוקת פליירים . המפיצים צריכים לדעת כיצד להתאים את סוג הפליירים לקהל היעד כדי לייצר תגובה חיובית עבור בעל העסק. יש חברות שמגייסות מפיצי עלונים על בסיס יומי. זאת כדי שיהיו אנשים רעננים ואנרגטיים שישקיעו את מירב המאמצים כדי להשלים את המשימה.

שטח אחסון מספיק

לפני ששוכרים את שירותיה של החברה, יש לוודא שיש לה מספיק מקום במשרד או במחסן כדי לאחסן את הפליירים מבלי שיינזקו.  ברוב החברות אין מספיק מקום לפליירים ורובם נפגעים בגלל שיטות אחסון קלוקלות. זו דרך טובה להפסיד המון כסף. רצוי תמיד לבחור בחברת הפצה שיכולה לאחסן ולטפל בפליירים בצורה מקצועית.

ההדפסה הראשונה נועדה ליצור לידים

חברת הפצת עלונים מקצועית באמת תמיד תגיד לכם שהדפסת הפליירים הראשונה לא תוביל בהכרח לעלייה מיידית במכירות, אלא לייצור לידים (מציאת לקוחות פוטנציאליים), שגם הם חשובים מאוד בכל עסק. בהמשך אפשר לצפות להעלות את יחס ההמרה של העסק בהדפסה השנייה או דרך אמצעי פרסום אחרים. לרוב, תפקיד הפליירים הוא להציג לאנשים את העסק, החנות או השירות. חברה להפצת עלונים חייבת להיות מודעת לעובדה זו ולתאם ציפיות עם הלקוח. רק אם תהיו מודעים לכל העובדות תוכלו לנצל את תקציב השיווק שלכם בחכמה.

הדפסה והפצה

יש המון חברות שמציעות את שני השירותים יחד – הדפסה והפצה של הפליירים.  הם מדפיסים את הפליירים לפי ההנחיות ועוזרים גם בהפצה. מפיץ עלונים מנוסה ואמין יהיה מוכן לקחת עליו את האחריות גם להדפיס אותם. יש לבדוק את תהליך ההדפסה ולוודא שהוא מספיק איכותי לקידום המותג בשוק. כדי שהעלון יהיה באמת אפקטיבי, על חברת ההפצה להשתמש בשיטת ההדפסה המתקדמת ביותר עם החומרים הטובים ביותר.