Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בלוגים מומלצים

בלוגים פרטיים

מחפשים משהו מעניין לקרוא ונמאס לכם מכתבות ממוחזרות באתר ווינט, אז למה שלא תתחילו לקרוא בלוגים. ישנם בלוגים בנושאים רבים, אפילו חדשות ואקטואליה, בהם תוכלו להתעדכן ולקרוא בהנאה על כל תחום שרק תרצו. הקריאה בבלוגים היא מאפשרת חשיפה לכותבים מוכשרים לא פחות ובהרבה מקרים יותר מהכותבים של המדיה המסורתית ואתרי התוכן הממוסחרים.

 

להלן רשימת בלוגים מומלצים לשנת 2015; נתחיל מנושאי האקטואליה עם בלוג בשם העוקץ – כשמו כן הוא, זהו בלוג המציג מחשבה ביקורתית בנושאי כלכלה, חברה ואקטואליה. למרות שלבלוג כותבים רבים הוא מגיע מבית היוצר של יוסי דהאן ואיציק ספורט. הבלוג מתאים במיוחד לאנשים בעלי מודעות פוליטיות ואכפתיות חברתית, הם בוודאי ימצאו את הבלוג מעניין מאוד בין אם יסכימו או יחלקו על התכנים. בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות לנושאים חברתיים בישראל ואני מעריך שבלוג זה יקבל תשומת לב הולכת וגוברת ולכן כללתי אותו ברשימת בלוגים מומלצים לשנת 2014.  עוד באותו הגל החדשות מהירקון 70  – זהו עוד בלוג בנושאים חברתיים, בלוג זה מציג מהדורות חדשות שבועית המופקת באופן עצמאי על ידי כמה יוצרים עצמאיים.

 

 

אם קצת התעייפתם מהבלוגים הכבדים והנושאים החברתיים, אל דאגה יש לי גם כמה בלוגים מומלצים שיעלו לכם חיוך על השפתיים. אם למשל להתחיל מבלוג החתולים של רפי וספגטי – זהו בלוג מאויר בסגנון קומיקס ואין צורך לקרוא פוסטים ארוכים. הבלוג נכתב מנקודת מבטים של חתולים והוא בהחלט קליל ומשעשע. בלוג נוסף הוא שמגאג, בלוג הממים של ישראל. בבלוג תוכלו למצוא הומור ביקורתי ומרענן בעניינים של סדר היום. אמנם בלוג חדש יחסית אך ללא ספק אחד המבטיחים של שנת 2015.

 

אם אתם מעוניינים בבילויים נסו את הבלוג ברקים של חווה ברק המתפרסם בדה מרקר. זהו בלוג פשוט ושימושי מאוד. חווה ברק כותבת וסוקרת את החיים הטובים – אופנה, צרכנות, מסעדות, המלצות ואירועים (גם בארץ וגם בחו"ל). אם אתם רוצים מקום לקבל השראה על פעילויות מעניינות או מה לעשות עם הילדים בשעות הפנאי אז מומלץ להתחיל בבלוג ברקים של חווה ברק בדה מרקר.

 

ולסיום עדיין בענייני תרבות ופנאי אני מציג לכם את 'סינמסקופ – בלוג הקולנוע של יאיר רווה'. בבלוג זה תוכלו לקרוא ביקורות וכתבות בענייני קולנוע מאת יאיר רווה. סינמסקופ התחיל כמדור בעיתון זמן תל אביב אי שם בשנות התשעים ונדד אל רשת האינטרנט בשנת 2006. כמו שאתם רואים זהו בלוג ותיק מאוד. הבלוג נחשב לבלוג הקולנוע הפופלרי ביותר בישראל ואחד מעשרת הבלוגים המגניבים ביותר בעברית.