Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בלוגים הארץ

בלוג עיתון הארץ

לא הרבה מכירים את קהילת הבלוגים של הארץ וחבל; אתר האינטרנט של עיתון הארץ (הידוע בכינוי הפשוט בלוגים הארץ) הוא אחד מקהילות הבלוגים האיכותיות ביותר והמעניינות ביותר שיש במרחב האינטרנט הישראלי. בבלוגים הארץ לא תמצאו בלוגים של אכלתי שתיתי אלא רק בלוגים איכותיים ומעמיקים. בבלוגים הארץ ישנם בלוגים בנושאים שונים, חלקם בוודאי עוסקים בתחום אשר יכולים לעניין אתכם וחלקם לא. תחומי העיסוק של בלוגים הארץ הם שונים ומשונים ובהחלט מפתיעים.

 

אחד הבלוגים שבו נתקלתי השבוע בבלוגים הארץ הוא הבלוג אירופה הקלאסית של שלמה פפירבלט. שלמה מתגורר כרגע באירופה וכותב לנו על נושאים מענינים מהיבשת, נושאים שאפשר להגיד שהם בשולי החדשות או אפילו בכלל לא בחדשות שלנו. אני באופן אישי מוצא את זה תמיד מעניין לקרוא על מקומות אחרים והנושאים אשר מטרידים אותם, לפעמים צריך את זה בשביל לקבל פרספקטיבה על הבעיות שלנו.

 

אם תהיתם לאן נעלם חבר הכנסת אברום בורג אז כנראה שמצאתי לאן הוא נעלם. מר בורג התמקם בבלוגים הארץ ושם הוא מפרסם את הבלוג העונה לשם מחשב מסלול מחדש. בורג מגדיר את עצמו כחופשי מהמרדף אחר הפופלאריות וחופשי לכתוב על כל מה שמענייו אותו וכל מה שעל ליבו. בורג כותב בעיקר על הוויה הישראלית והיהודית מנקודת מבטו האישית ובהרבה מקרים ביקורתית. הבלוג של אברום  בורג מצטיין בתגובות של הקוראים אשר מגדפים ומברכים. אם אתם בעניין של בלוגים פוליטיים בעלת נקודת מבט סובייקטיבית אז לא תתאכזבו מהבלוג של מתי שמואלף 'במקלחת של חושף' אשר נודע בעצבים הרגישים של המציאות הישראלית. ורגע אחד לפני שניפרד מהבלוגים הפוליטיים, הרשו לי להציג בפניכם את הבלוג של עמיר שיבי 'אלף מילים' – הבלוג הוא גם כן בלוג פוליטי אך בסגנון שונה, זהו בלוג של קריקטורות העושה שימוש בפוטומונטאג'.

 

אל תחשבו שבלוגים הארץ עוסק רק בבלוגים פוליטיים וחברתיים. בבלוגים הארץ תוכלו למצוא גם בלוגים מעולים העוסקים בתחומים שונים של תרבות. ואי אפשר להזכיר תרבות מבלי לדבר על הבלוג 'מוזיקה להתעכב עלייה' של דוד שפיר. שפיר מרבה לעסוק במוזיקה לפי טעמו ונקודת המבט המיוחדת שלו. שפיר כותב על המוזיקה שהוא אוהב ונסחף גם למקומות שהמוזיקה לוקחת אותו. אני באופן אישי נהנה מאוד לקרוא את הבלוג של של דוד שפיר ולגלות ביחד איתו מוזיקה חדשה ומעניינת לצד הסברים מרתקים על השירים וכותביהם.

 

בלוגים הארץ מציג רשימה מכובדת של כותבים העוסקים בנושאים שונים, אם אתם רוצים להרחיב אופקים ולקרוא דברים בסגנון קצת אחר, משהו בסגנון המיין סטרים של השוליים, אז בואו לבלוגים הארץ.