Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

האם יש נזק לחות במרצדס שלך?

מזג האוויר יכול לשחק תפקיד עצום במצב ובתפוקה של מרצדס שלך. בגלל כמות הגשמים הגדולה בשנה האחרונה ולאחרונה, חשוב לבדוק מדי פעם ברכב אם יש סימנים לנזקי לחות (או שיטפונות).

סוג זה של נזק סביבתי שאמא טבע גורם לנו, יכול לא רק לגרום לבעיות ביצועים פוטנציאליות בעתיד, אבל זה יכול גם לגרום למחלות אם מים נכנסו לתא המכונית שלך, מה שיגרום להיווצרות עובש וחיידקים בשטיח ובמערכת האוורור.

הנה כמה דברים שאתה צריך לבדוק בעצמך כדי לוודא אם המרצדס שלך לא נפגע על ידי לחות:

בדיקה חזותית: בדוק את פנים המכונית שלך, מצא מתחת למושבים את חלקי מתכת חשופים כדי לראות אם מישהו מהם נראה חלוד או בקורוזיה. צריך לבדוק בהכרח מסביב הדלתות, מתחת ללוח המחוונים, על הדוושות וכל הבריחים. התבונן בכל החוטים השבריריים מתחת ללוח המחוונים וסם לב לטיפות המים שבתוך פנסי המכונית שלך.

בדיקת מגע: גע במושבים ובמחצלות הרצפה כדי לבדוק אם הם רטובים (אתה יכול להשתמש בבד או במגבת נייר) אתה צריך גם לבדוק את ריפוד המושב אם הוא לא יושב חזק או יש בו כתמים – זה עשוי להיות סימן לפגיעה ברטיבות.

בדיקת ריח: האם למכונית שלך יש ריח טחב מעופש כשאתה בפנים? אם כן, יכול להיות שיש לך בעיות עובש.

אם אתה מבחין באחד מהדברים לעיל, אתה צריך להביא את המרצדס שלך לבדיקת מוסך מורשה מרצדס בהקדם האפשרי, שם יוכלו לבצע בדיקה נוספת של המכונית שלך. פגיעה בלחות עלולה להוביל לבעיות מכניות (תקלות במנוע / התחממות יתר, תקלה בתיבת ההילוכים וכדומה), בעיות חשמל (תקלות במחשבים, קצר חשמלי בחוטים וכו') וכן בעיות בטיחות (תקלה במערכת הננעל, חלודה בלם / רוטורים וכו'). וגם נזקי רטיבות יכולים להוביל לבעיות הבריאות כאמור לעיל.