Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הדפסה על עט

המתנה שממשיכה לתת

סוף השנה הגיע, ראש השנה כבר מתקרב ועונת המתנות בפתח. הקניונים נערכים, חברות עטיפות המתנות הגבירו את הייצור וקבוצות הוואצאפ המשפחתיות, החברתיות והעסקיות רוחשות בהצעות, ויכוחים ולינקים למתנות.

ואני אומרת, אולי בכלל צריך ללכת על הפשוט, המוכר והאהוב. מתנה שנוגעת לכולם, שימושים לכולם ונשארת עם מקבל המתנה, לאורך שנים.

 

למי זה מתאים?

 

  • לעסקים – אתה בעל עסק? מנהל בחברה? רוצה לתת ללקוחות שלך מתנה שתלווה אותם ותישאר איתם? לא סתם התחילו לקשור את העטים במשרדים שפתוחים לקבלת קהל, אנשים היו "מרימים" את העטים והאספקה הייתה נגמרת מהר מאוד. למה זה קורה? כי אנשים אוהבים שיש להם עט בתיק או בכיס איתם כל הזמן וכשיש להם אפשרות, בלי להרגיש אפילו הם ידאגו שיהיה להם עט שלהם. דמיינו לכם סיטואציה שהלקוח שלכם צריך לחתום על מסמך, כזה שלא קשור אליך, הוא בכלל חותם על חוזה של מיליונים עם לקוח אחר. הוא מאושר ומרוצה, מושיט את היד לכיס ואת מה הוא מוציא? את העט שאתה נתת לו עם הקדשה יפה מהעסק שלך. העוצמה של להיות עם הלקוח שלך ברגעים החשובים שלו, גם כשאתה לא שם בפועל, היא מדהימה וכלי שיווקי בעל ערך רב

 

 

  • למשפחה – רוצים לרגש את אמא ואבא? לתת מתנה של השראה לאחיין אהוב? תנו להם מתנה מרגשת. בחרו באפשרות של הדפסה על עט , עם מסר שלכם ממכם אליהם ומכל הלב. המתנה הזאת תלווה אותם בחיי היום יום, בלימודים, בעבודה ובבית. בכל פעם שהם יוציאו את העט המודפס, הם יתרגשו מחדש ויחשבו עליכם בחיבה. מניסיון, זה יכול להיות הרגע הזה ביום, שעושה את היום שלהם לטוב יותר, והכל בזכות מתנה אחת קטנה ומשמעותית

 

 

  • לחברים – חברים הם המשפחה שאנחנו בוחרים לעצמנו. הם נכנסים לחיים שלנו במקריות (או שלא) ואנחנו בוחרים להשאיר אותם בחיים שלנו ולהיות חלק מהסיפור שלנו. לא תרצו לעשות להם מחווה שתעביר את המסר הזה? שתישאר איתם ותגרום להם לחייך גם כשאתם רחוקים אחד מהשני? עט עם הספדה, היא המתנה הרגשית שפשוט נשארת ונשארת ונשארת.