Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הובלות קטנות – הובלה קטנה

הובלות קטנות

במקרים רבים יש לנו צורך רק בהובלה קטנה  זה יכול להיות הובלה של מקרר שקניתם, מיטה שקיבלתם או מכונת כביסה שירשתם. אלה הם פריטים בודדים אשר אינם ניתנים להובלה ברכב פרטי ובשל משקלם ההובלה הופכת להיות מסורבלת לאדם הפשוט וחסר הניסיון. במקרים כאלה יש לנו צורך בשירותים של הובלות קטנות. כאשר אנו מחפשים מוביל להובלות קטנות, וכמובן שאנו מצפים שהמחיר יהיה בהתאם, אך הפעם איני רוצה לדבר על מחירים. הפעם ברצוני לדבר על שירות. גם כאשר אנו מזמינים שירותים של הובלות קטנות אנו עדיין לקוחות המצפים לקבל שירות מקצועי. אנו מצפים לקבל שירות הובלות קטנות מצוות מקצועי , אדיב, מנוסה ואמין. תמורת זה אנו משלמים כסף. שימו את הדגש על נושאים אלו ולאו דווקא על המחיר, במקרים רבים אנשים מתעלמים ממה שאני קורא 'סימני אזהרה' ובוחרים במובילים לא מקצועיים בגלל מחיר זול. אחר כך אל תתפלאו אם הפריט הגיע פגום למקום היעד.

 

מקצועיות היא דבר הנמדד בכמה בחינות:

 

אמינות, ניסיון, עמידה בלוחות זמנים, שירות אדיב, אריזה מקצועית, משאית הובלות מתוחזקת היטב וציוד בטיחות לסבלים – אלו מבחינתי הם המרכיבים של המושג מקצועיות, כאשר אחד מהם אינו מתקיים זהו סימן אזהרה האומר לכם שכאן לא תקבלו שירות מקצועי. ראיתי אנשים שממש לא אהבו את המובילים שלהם, הם קראו להם אפילו בשמות גנאי והתלוננו שהם גסי רוח. אך כששאלתי מדוע בחרתם בהם אז הם אמרו לי בגלל המחיר הזול. כמובן שבסופו של דבר הזול הזה עלה ביוקר. כאשר אתם מקבלים שירות לא אדיב בהובלות קטנות אפשר להגיד את האמת – זהו שירות לא מקצועי. אם המוביל שאתם עומדים לשכור את שירותיו כבר כשל במבחן האדיבות אז תהיו בטוחים שהוא אינו מקצועי גם בשאר המדדים למקצועיות שהצגתי כאן.

 

היום בעידן האינטרנט ניתן לבצע חקר שוק  ולשמוע חוות דעת של אנשים לגבי שירותי הובלות קטנות.מומלץ שתקדישו מעט זמן לבדיקת הנושא גם אם בסך הכל מדובר בהובלה קטנה. אני גם ממליץ לכם מאוד להימנע מהזמנת הובלות מהיום למחר. גם אם אתם בטוחים שזו הובלה קטנה ושולית מוטב לתכנן אותה מראש ולא להזמין הובלה מהיום למחר. אל תדחו את ההחלטה לרגע האחרון, במקרים כאלה אתם בוחרים מתוך לחץ את המוביל הראשון שאתם רואים בדפי זהב ולעיתים זו יכולה להיות טעות. בהובלות קטנות עדיף לתכנן לפחות שבוע מראש ולבחור את המוביל ברוגע.