Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הובלות

רובנו עוברים לפחות פעם אחת בחיינו דירה וזה במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, הורינו גרים באחד מקצוות הארץ בעוד אנחנו שואפים להגיע ולהתמקם במרכז של המרכז כמו למשל בתל אביב, גבעתיים או מקסימום רמת גן ולכן בתור סטודנטים או אפילו זוגות צעירים, יוצא לנו לעבור במהלך השנים בממוצע בין 2-5 דירות. לשם כך, אנו זקוקים לשירות הובלות אמין, מקצועי, זריז ואיכותי – אז איך מוצאים כזה?…

 

ובכן חשוב מאוד לבדוק את חברת ההובלות בה אתם מתכוונים להיעזר מכמה סיבות:

  1. המחיר- לעתים עלינו להעביר רק כמה פריטים כמו למשל מקרר, ספה ומיטה. העובדה שאנחנו עוברים דירה אחת לשנה או שנתיים גורמת לנו להתפשר, למכור את הציוד של הדירה הקודמת או להיעזר בציוד הנוכחי שקיים בדירה אליה אנו עוברים. מסיבה זו חשוב לבדוק היטב את המחיר, במיוחד כאשר מדובר בהובלות קטנות. אין סיבה שחברת ההובלות בה אתם בוחרים תגבה מכם מחיר של הובלה גדולה עבור חפץ אחד, שניים או שלושה.
  2. ניסיון – חשוב לבחור בחברת הובלות העובדת עם מובילים מקצועיים שזה מה שעושים. אחרת עלול להיווצר מצב שהאנשים שעובדים בחברה לא ידעו להתמודד עם כל מיני מצבים מפתיעים כמו שאין מעלית, שהמסדרון צר, שהדירה נמצאת בקומה גבוהה ועוד. חברת הובלות מקצועית בעל שם, מוניטין וניסיון, תדע כיצד לפעול בכל תנאי.
  3. זמנים – לחברות הובלות יש כישרון מדהים לתרץ תירוצים. ״הנהג נתקע בפקק״, ״הנהג לא מוצא את הכתובת״ ועוד כל מיני תירוצים בסגנון. בחרו בחברת הובלות שידועה בעמידה בזמנים.

 

איך תדעו? פשוט התייעצו עם אנשים שאתם מכירים, אנשים שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו לדעת בוודאות שאתם בוחרים בחברות הובלות אמינה. אל תתפשרו על המלצה של מישהו ששמע ממישהו, זה עלול לגרום לכם להרבה כאבי ראש, בחרו בחברת הובלות על פי ניסיון אמיתי של אחד מהחברים שלכם או בני המשפחה ואל תתפשרו אף פעם על שירות, מקצועיות ואחריות – אלו יבטיחו לכם שכל הציוד שלכם יישמר ויועבר בצורה המקצועית והראויה ביותר.