Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

היבטים שונים בבחירת סוככים בשרון

באזור השרון, יש לא מעט אנשים אשר מודעים היטב ליתרונות של הסוככים ולמה שהם יכולים לספק עבורם. בין השאר, יש מי שמתקינים סוככים בשרון עבור המרפסת בדירה שלהם. אחרים יעדיפו את הסוככים שיותקנו בגינה שלהם, וכמובן שבעלי העסיקם והחנויות, ירצו להתקין סוככים לרווחת העובדים והלקוחות שלהם. מדובר על כמות גדולה מאד של אנשים, ולכן חשוב מאד שתקראו את הפוסט הבא, שיעזור לכם לבחור את הסוככים ההולמים עבורכם באזור השרון, וגם יחלק לכם כמה טיפים, שלא תמיד מספרים לכם בנושא.

 

היבטים שונים בבחירת הסוככים

  • האם כדאי לבחור בסוככים קבועים – יש מי שטוענים שאם אתם בוחרים סוככים בשרון, הם חייבים להיות מתקפלים, כי לעתים תרצו לשמור עליהם סגורים. זה לא בהכרח נכון, ויש לא מעט אנשים שיכולים ליהנות היטב מסוככים קבועים. למה לפעמים אומרים לבחור רק בסוככים מתקפלים? כי הם יקרים יותר, ויש מי שמנסים לייקר את הסוככים. עם זאת יש לא מעט מקרים שבהם תעדיפו סוכך קבוע – למשל סוכך עבור החניה הפרטית שלכם, סוכך לעסק שלכם שיהיה פתוח 24 שעות ביממה אפילו כשהעסק סגור (תמיד טוב לפרסם את העסק ושיהיה בולט) ובנסיבות נוספות.
  • מאיזה חומר הסוכך עשוי? – זה תלוי בסוג הסוכך שאתם תבחרו. אם אתם בוחרים סוככים בשרון שהם מתקפלים, הם כמובן חייבים להיות עשויים מחומר גמיש שיהיה ניתן לסגור אותו. על כן, מדובר לעתים קרובות על סוככים שעשויים מחומר שנקרא PVC. זהו חומר שמצד אחד הוא גמיש ומתקפל, אבל הוא עמיד מאד, הן בפני קרינת הUV של השמש, והן מפני גשמים והוא דוחה מים באופן מושלם. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים בסוככים קבועים, עדיף שהם לא יהיו עשויים מחומר גמיש, כי הסוככים יהיו פתוחים גם במצב של גשם וסופות חזקות מאד. לכן כדאי לבחור בסוככים מחומר קשיח כגון ברזל או אלומיניום.
  • גודל הסוכך – ברמה העקרונית, ברור כי אפשר לבחור סוככים בשרון בכל גודל שרק רוצים, אבל ברור שזה גם תלוי במנגנון שאתם תבחרו. לא מעט אנשים אוהבים מאד את סוככי הזרועות מסיבות מובנות – הם מאפשרים קיפול ופתיחה נוחים מאד של הסוככים, והם אינם יקרים באופן יחסי. עם זאת, ברור כי הזרועות מוגבלות מבחינת האורך שלהן מבחינת רוחב אין כמעט שום מגבלה בנושא). הפתרון לכך הוא להתקין סוככים עם זרועות כפולות – או כמובן לבחור במנגנוני פתיחה אחרים.

 

האם לבחור סוככים חשמליים בשרון?

זו כמובן צריכה להיות ההחלטה שלכם. לעתים זו יכולה להיות בחירה חכמה מאד, כי הסוכך החשמלי חסוך לכם זמן ומאמץ, ולעתים ההפעלה שלו היא בטיחותית יותר (בפרט כשמדובר על סוככים בקומות גבוהות). עם זאת, אין בכך חובה, הודבר נתון לגמרי לשיקולכם, ותלוי גם בתקציב שלכם. כך או כך – יש לכם שפע של אפשרויות, ואנו בטוחים שכעת תבחרו בצורה טובה יותר בסוכך שיתאים לכם.