Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הכל על עורך דין מקרקעין

עבודתו של עורך דין מקרקעין בראשון לציון יכולה להיות רלוונטית לכל אחד מאתנו

רוכשים דירה? צריכים לעבור על חוזה? כדאי שתתייעצו קודם כל עם עורך דין מקרקעין בראשון לציון. אנשים רבים אשר מבצעים רכישת דירה, מוצאים את עצמם לאחר מכן מתמודדים עם בעיות משפטיות כגון הערות שנרשמו על הדירה, עיקול הדירה וצווי מניעה שונים. עורך דין מקרקעין בראשון לציון יכול לסייע לנו להימנע מכלל הבעיות הללו, ולהבטיח ביצוע רכישה בטוחה המתאימה לצרכינו.

אז מה כדאי לדעת על עורך דין מקרקעין בראשון לציון?

  • מה זה עורך דין מקרקעין: עורך דין מקרקעין הינו בעצם עורך דין לכל דבר, שלאחר סיום לימודיו עבר התמחות בדיני מקרקעין. דיני מקרקעין הינם בעצם כלל הדינים והחוקים הנוגעים למקרקעין- נכסים לא ניידים, או בשמם המוכר יותר- נדל"ן. עורך דין מקרקעין הינו בעל המקצוע בעל הידע הנרחב ביותר בתחום, ולכן כאשר אנו עוסקים במקרקעין, בין אם אנו רוכשים נכסים או מוכרים נכסים, כדאי שניעזר בבעל מקצוע זה בכדי להסדיר את כל התחום החוקי סביבם.
  • במה יכול לסייע לנו עורך דין מקרקעין: כאשר אנו רוכשים דירה, אנו מבצעים רכישה גדולה ביותר בעלת סיכון גדול אף יותר. רכישת דירה הינה פעולה מסובכת יותר ממה שרוב האנשים חושבים מבחינה חוקית, ולכן כדאי להיעזר בבעל מקצוע אשר יוודא את תקינות הרכישה, וימנע מאתנו לבצע רכישה אשר תפגע בנו מבחינה כלכלית או חוקית. עורך דין מקרקעין בראשון לציון יכול לסייע לנו בביצוע בדיקות שונות בנוגע מצבה החוקי של הדירה בטרם הרכישה כגון בדיקת הערות בטאבו לגבי הדירה, בדיקת עיקולים ובדיקת צווי מניעה, וכן יכול לסייע לנו בניסוח ומעבר על חוזה הרכישה במידה והחלטנו לרכוש דירה מסוימת.
  • מדוע להיעזר בעורך דין מקרקעין: אמנם את רוב הבדיקות ניתן לבצע בכוחות עצמנו בטרם רכישת הדירה, אולם עדיין מומלץ להיעזר בעורך דין מקרקעין בראשון לציון היות וחוסר הידיעה על בדיקה מסוימת או חוק שעלינו לבחון בטרם אנו מבצעים את הרכישה עלולה להוביל לרכישת דירה אשר תגרום לנו להפסד כלכלי משמעותי ביותר.
  • מה לעשות אם אני מוכר ולא קונה דירה: גם כאשר אנו מוכרים דירה כדאי להיעזר בעורך דין מקרקעין בראשון לציון. בעת מכירת הדירה, ישנן כמה פעולות חוקיות חשובות שעלינו לבצע כגון רישום הערה בטאבו בנוגע למכירת הדירה בתחילת התהליך, ניסוח חוזה מכירה ועוד. עורך דין מקרקעין יכול לסייע לנו בכלל הפעולות הללו ובביצוע פעולות חשובות נוספות.

כל מוכר או רוכש דירה יכול להיעזר בעורך דין מקרקעין בראשון לציון

ניתן לראות כי עבודתו של עורך דין מקרקעין מגוונת ביותר, ונוגעת הן לאלו אשר מעוניינים ברכישת דירה והן לאלו אשר מעוניינים במכירתה, ולכן במידה ואנו עוסקים במקרקעין, חשוב ביותר להתייעץ עם בעל מקצוע זה.