Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

למה לבחור דווקא ברזים גרואה?

רקע כללי על חברת גרואה – חברת המוצרים הסניטריים הגדולה באירופה

חברת גרואה היא היצרנית הגדולה ביותר של מוצרים סניטריים ביבשת אירופה כולה, ואחת היצרניות הגדולות בעולם כולו. זוהי עובדה פשוטה שחשוב שנכיר כאשר אנחנו רוצים לקנות ברזים עבור הבית שלנו, וצריכים להחליט בין ברזים גרואה לבין סוגים אחרים של ברזים. אבל ראשית, עוד לפני שנגע ביתרונות הרבים של ברזים אלה, חשוב שנכיר את החברה עצמה. ובכן, חברת גרואה היא חברה שמקורותיה בעיירה קטנה בשם המר שבגרמניה, בה נפתח בשנת 1911 מפעל קטן יחסית שייצר מוצרים שונים לחיי הבית. בשנת 1936, עבר המפעל המשפחתי להתמקד יותר ויותר במוצרים סניטריים, עד הפיתוח החדשני של שנת 1962, ששינה את פני החברה כולה ואת שוק המוצרים הסניטריים כולו הלכה למעשה – ברז המשלב בידית אחת את השליטה במים החמים והקרים גם יחד. הפיתוח הזה הוא שעזר לחברת גרואה להתרחב, לגדול ולהפוך ליצרנית המוצרים הסניטריים הגדולה ביותר באירופה, וגם לאחר הגלובליזציה וההתעצמות של החברה בשנות ה-90 ועד ימינו, מהווה חברת גרואה את אחת החברות האיכותיות ביותר שממוצריהן נוכל לרכוש עבור התאמת הברזים האיכותיים ביותר לבית שלנו.

אז מדוע כדאי לבחור דווקא בברזים גרואה על פני אפשרויות אחרות של ברזים כיום?

  • זה מתחיל באיכות – לפני כל דבר אחר, ברזים גרואה הם קודם כל ברזים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. כשאנחנו מדברים על איכות, אנחנו מדברים על ייצור איכותי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך שהברז וכל מה שסובב אותו מחזיקים בצורתם האיכותית לאורך זמן רב ככל שניתן. ברזים מבית גרואה לא מתקלקלים בקלות רבה כל כך, לא מחלידים ויש להם את חותמת האיכות המרשימה ביותר שניתן להשיג בתחום כיום.
  • זה ממשיך בטכנולוגיה – עוד מאז שנת 1962, אז פיתחה גרואה את הברזים ששינו את עולם הברזים המודרני, מהווה חברת גרואה את חוד החנית בכל מה שנוגע לפיתוחים טכנולוגיים בעולם המוצרים הסניטריים. גם כיום, הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים של חברת גרואה הם שמבטיחים את התנועה הרכה של ידית הברז, את פיזור המים האיכותי והאחיד, ואת השימוש האיכותי והנוח ביותר בברז.
  • זה נגמר בעיצוב – ברזים מבית גרואה הם ברזים המיוצרים בסטנדרטים העיצוביים הגבוהים ביותר שניתן לייצר בהם ברזים. ברז לא יוצא מהמפעלים האיכותיים של גרואה אם הוא לא מתאים למטבח שלכם ולעיצוב הקפדני שלו בצורה הטובה ביותר, וכשאתם רוכשים ברזים של גרואה אתם מבצעים את ההחלטה העיצובית והפרקטית הטובה ביותר שתוכלו לבצע.

השילוב בין האיכות, הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב האיכותי מבטיחים את הטוב ביותר

השילוב בין שלושת המאפיינים, האיזון המושלם בין איכות הייצור, טכנולוגיית הברזים והעיצוב האיכותי ביותר בשוק – הוא שמבטיח לכם את הבחירה הטובה ביותר כאשר אתם בוחרים ברזים גרואה עבור המטבח שלכם, או עבור כל שימוש אחר.