Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מכונת ברד מחיר

אם כבר קיבלתם החלטה והחלטתם כי ברצונכם להנות מכל היתרונות של מכונת ברד המסוגלת להכין משקאות בכל צבעי הקשת ובכל הטעמים- משקאות על בסיס מים ופירות כמו למשל משקה בטעם פסיפלורה, משקה בטעם ענבים או תות, משקאות קפואים עם אלכוהול וליקרים מכל מיני סוגים ומשקאות על בסיס חלב כמו אייס שוקו, אייס קפה ואייס וניל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט האם ברצונכם להשכיר מכונת ברד לאירוע באופן חד פעמי, או שמא ברצונכם לרכוש מכונת ברד. מחיר של מכונה תלוי בכל מיני גורמים ביניהם כמות הטעמים אותם ניתן להכין במכונה בו זמנית כלומר כמות הראשים של המכונה – ככל שיש יותר ראשים במכונה המחיר עולה. גורמים נוספים המשפיעים על המחיר הם סוג היצרן, שנות האחריות, האם מדובר במכונת ברד חדשה או במכונת יד שנייה וכדומה.

 

השכרת מכונת ברד מחירי השוק

בכדי להשכיר את מכונת הברד לאירוע כמו יום הולדת, חתונה, מסיבת רווקים/רווקות, בר/בת מצווה או כל אירוע אחר יהיה עליכם לשלם בין 100-270 שקלים כאמור תלוי בסוג המכונה. את המכונה יש להתאים בהתאם לכמות המשתתפים באירוע שלכם ולעשות חושבים האם תספיק לכם מכונת ברד עם ראש אחד כלומר טעם אחד או שמא עדיף לבחור במכונת ברד עם שני ראשים.

 

קניית של מכונת ברד מחירי השוק

ראשית יהיה עליכם לאתר ספק של מכונות ברד באיכות גבוהה כדי שתוכלו להנות מהמכונה לאורך שנים רבות. ניתן לבחור בין רכישה של מכונת ברד חדשה לעומת מכונת ברד יד שנייה. המחירים מתחילים מ-350 שקלים למכונת ברד יד שנייה ויכולים להגיע עד 13,000 שקלים למכונת ברד המכילה שלושה ראשים. את הרכישה יש להתאים לצרכים שלכם כלומר לסוג השימוש ולכמות האנשים שעושים במכונה שימוש.

 

הן לרכישה והן להשכרה יש יתרונות וחסרות, לכן שווה לבחון את הנושא בקפידה, להשוות מחירים בין הספקיות השונות, לוודא שהמכונה מגיעה עם אחריות לא משנה באיזו אופציה אתם בוחרים ורק אז לקבל החלטה.