Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנעולן רמת גן

אזור גוש דן הוא אזור בו רבים מהאנשים עוברים דירות לעתים תכופות. מסיבה זו, אותם אנשים זקוקים לשירותי מנעולנות מקצועיים, זאת במטרה להבטיח שדלת הכניסה שלהם תהיה מאובטחת, הם יוכלו לישון בראש שקט ולצאת מהבית בלי לחשוש בכלל. הרי מצד אחד, אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו מחוץ לבית, לכן אם עברתם דירה לא מזמן, אתם לא באמת יודעים למי יש את המפתח שלכם. החלפת מנעול הינה פעולה הכרחית במעבר לדירה חדשה והיא זו שתבטיח לכם שאתם יכולים לצאת מהבית בראש שקט. אם אתם גרים או עברתם לאזור רמת גן והסביבה, אתם בהחלט זקוקים למנעולן מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה.

 

מה הופך מנעולן למנעולן מקצועי?

  • הגעה מהירה – זמינות הינה פרמטר חשוב ומרכזי בכל מה שקשור לשירותי מנעולנות. מנעולן מקצועי אמור להגיע אליכם תוך כמה שעות מהרגע שקראתם לו, מקסימום ביום יומיים שאחרי שכן מדובר לרוב בעבודה דחופה. רוב המנעולנים פועלים 24 שעות, 7 ימים בשבוע, זאת משום שאין לדעת מתי מישהו יימצא את עצמו תקוע מחוץ לביתו. לכן נושא הזמינות והעובדה שהמנעולן איתו בחרתם לעבוד יגיע אליכם במהרה חשובים מאין כמותם.
  • ביצוע עבודה במהירות – מנעולן מקצועי אמור לזהות את התקלה באופן מהיר. מנעולנים עוברים הכשרות, הם התנסו במהלך השנים בפריצת דלתות מכל מיני סוגי, החלפת צילינדרים ומנעולים מכל המינים ולכן מנעולן מקצועי אמור לזהות את התקלה במהירות.
  • תעודת יושר – מנעולן מוערך לרוב מחזיק בתעודת אמינות שמוכיחה ומעידה על היותו בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו.
  • מחיר הוגן – על תוותרו על המחיר ודרשו לדעת כמה אתם משלמים, זאת לפני שהמנעולן מבצע את העבודה.
  • אחריות – נושא האחריות חשוב מאין כמוהו. המנעולן אמור לספק לכם אחריות על העבודה שהוא מבצע ולכן אתם אמורים לקבל אחריות גם על המנעול החדש, הדלת, הצילינדר או כל דבר אחר שהמנעולן החליף עבורכם תוך כדי השירות. וודאו שאתם מקבלים אחריות על כל מה ששילמתם עבורו ולא רק על חלק מהעסקה.