Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מקלחונים חמת – איכות ללא פשרות

חדר האמבטיה אמור לעלות אצלנו אסוציאציות של פינוק, של כייף ושל ניקיון. זה המקום בו אנו סוף סוף משקיעים כמה דקות בעצמנו ולכן אם אתם מחפשים להרגיש לכמה דקות במהלך היום כאילו אתם נמצאים בספא או בבית מלון יוקרתי, אך עדיין במחיר נוח – חמת זו התשובה שלכם. חברת חמת פועלת כבר שנים בתחום חדר האמבטיה ומקפידה לשלב טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב חסר תקדים, טעם וקלאסיות שאין שנייה לה. כשאתם בוחרים חמת, אתם יוכלים להיות בטוחים שאתם בוחרים במותג איכותי המציע קשת רחבה של מקחונים, ברזים, אסלות ושאר אביזרים משלימים לחדר האמבטיה שלכם.

 

מקלחונים חמת – מה תקבלו?

אם תתרשמו מאתר האינטרנט של חמת או לחלופין תיגשו לאחת מהחנויות הפזורות ברחב הארץ, תזכו להתרם ממגון של מקלחונים מעוצבים – תוצרת חמת. חמת יודעת לספק לכם מצד אחד מקלחונים בגודל סטנדרטי בתקציבים נוחים ומצד שני להתאים עבורכם מקלחון בגודל אישי שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם. תוכלו לבחור בין מקלחון עגול, מקלחון קטם, מקלחון חזיתי מלבני או מרובע. בנוסף, חמת מציעה ללקוחותיה השונים מקלחונים בגודל יחיד או כפול. כל המקלחונים של חמת אטומים באופן מושלם ומונעים יציאה של מים כלפי חוץ. חמת מומחית בצריבות ייחודיות המתבצעות על גבי הזכוכית עצמה מה שמעניק למקלחון מראה יוקרתי, ייחודי ומפואר, לא משנה מה הגודל שלו. תוכלו בנוסף למקלחון להצטייד במזלף ייחודי המעניק סוג של מפל, שלל של ברזים מיוחדים בסגנונות ועוצמות זרימה שונות. חמת מציעה מקלחונים מובנים המגיעים עם קרמיקה מובנית או לחלופין תוכלו לבחור במקלחון בעל משטח ישר. גם אמביוטניים שהם למעשה מקלחון בתוך אמבטיה הינם אופציה שחמת מציעה עבור אותם לקוחות שלא מוכנים לוותר על חווית האמבטיה המפנקת.

 

אז אם מחפשים חוויה של ספא או בית מלון אצלכם בבית, חמת זו התשובה. חמת לא מתפשרת על עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, גימור מושלם וכמובן התאמת חדר האמבטיה לצרכים שלכם. תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע של חמת ולהנות משירות מקצועי, אדיב ואמין.