Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ניקיון ווילונות מקלחת

אם יש לכם וילון מקלחת, יתכן שראיתם עליו כתמים השחורים והמכוערים ותהיתם איך הם הגיעו לשם. זה עובש שחוץ מזה שהוא מכוער הוא גם מסוכן לבריאות. אתם ובני משפחתכם יכולים לקבל מזה התקפת אלרגיה. לכן צריך לנקות וילונות עם עובש.

אם אתם משתמשים בוילון מקלחת, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לנסות למנוע מהוילון שלכם לקבל עובש. להלן 3 הטיפים המובילים והבדוקים כדי למנוע מעובש לצמוח על וילונות מקלחת.

3 טיפים בדוקים כדי למנוע מעובש לצמוח על וילונות מקלחת

  1. בחרו את הסוג הטוב ביותר של וילון המקלחת

באופן כללי, אנו קונים וילונות על בסיס החיצוניות שלהם. כמובן שאנו בודקים את הבד, אך עלינו גם לבדוק האם הוילון הוא מסוג PEVA או לא. אל תקנו וילון מקלחת PVC. חפשו תמיד את סוג הוילון המומלץ.

  1. התאימו את הוילון

כל וילונות המקלחת זמינים בגודל אחיד. זה אומר באופן כללי שוילונות מקלחת מגיעים בגודל גדול. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לחתוך את החלק המיותר מהוילון.  וילון מעופש הוא למעשה תוצר לוואי של מים המצטברים בוילון. הסרת החלקים המיותרים תמנע קפלים בוילון וכך תסייע בהפחתת הצטברות המים כדי למנוע עובש מלכתחילה. לוילון המקלחת שלכם יהיו גם מספר ווים. אם אינכם זקוקים לכולם, אל תהססו להסיר אותם.

  1. שטפו אותו באופן קבוע

אין צורך לחכות עד שהוילון יהפוך  למעופש ורק אז לנקות אותו. כדאי לכם  לשטוף את הוילון על בסיס קבוע. אתם יכולים להשתמש בחומר ניקוי או בסבון נוזלי כדי לשטוף את הוילון. השתמשו בהגדרות שבמכונת הכביסה שלכם כדי לבצע שטיפה עם מעט סיבובים ובחום נמוך אחרת יהיו יותר קמטים בוילון. כן, אפשר גם לשטוף וילון פלסטיק. וילון מפלסטיק יקבל הרבה קמטים. לפיכך, רצוי להשתמש בוילון מקלחת העשוי מבד וניתן לרחצה עבור המקלחת שלכם.

אם כבר יש לכם וילון מעופש אז צריך להוריד את העובש. להלן טיפ יעיל עבור ניקוי וילון מקלחת במטרה להסיר את העובש:

השתמשו בחומץ לבן על וילון מעופש

שימו חומץ לבן מזוקק בבקבוק ריסוס ורססו את אזורי הוילון שיש בהם‏ עובש. תנו לחומץ להיספג זמן מה ואז שטפו את הוילון כדי להסיר את העובש במים.

אם גם לאחר הניקוי לא הצלחתם להיפטר המעובש, התקשרו לאנשי מקצוע עבור ניקוי וילון מקלחת.