Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סיור סליחות בצפת- חוויה מעצימה, ייחודית ומרגשת

חגי תשרי מתקרבים אלינו לטובה וזה הזמן לחוות חוויה מעשירה, עוצמתית, ייחודית ומהנה הכוללת סיור סליחות בעיר הקודש צפת. מרכזים ומדריכי סיורים רבים מציעים סיורי לילי ברחבי העיר העתיקה של צפת תוך קבלה של כל מה שהעיר המיוחדת הזו מציעה. אמנם רוב המבקרים בוחרים בסיור הלילי, אך בהחלט ניתן לעשות את הסיור גם ביום בשילוב של מגוון פעילויות מעצימות.

 

מעבר בין בתי כנסת עתיקים ומיוחדים, מעבר בין הסמטאות המדהימות מאפשרות לנו להכיר את קסם העיר מבפנים. מדובר במפגש בין אנשים המספרים את ההיסטוריה של העיר תוך התחברות אל הנשמה היהודית האותנטית ותפילת פיוטי הסליחות היהודית. חודש אלול ותשרי הם חודשי הרחמים והסליחות בישראל בהם אנו מבקשים סליחה על כל המעשים הרעים שעשינו ומקווים לקבל מחילה שתאפשר לנו להתחיל את השנה החדשה שבאה עלינו לטובה עם תחושה של התחדשות, אנרגיות טובות והרבה אור.

 

המוזיקה היהודית האותנטית והקסומה המתנגנת במהלך המפגש העוצמתי והייחודי עם העיר צפת מאפשר לנו להתחבר לנשמה היהודית ולהנות מהצלילים והעוצמות שהרחובות העתיקים מביאים איתם. סיורים יהודיים שונים בעיר צפת מציעים מגוון של פעילויות המותאמות לצרכים ולרצון של הקבוצה המבקרת בעיר. ניתן לשלב עם הסיור ביקור במתחמים המעוררים השראה יצירתית, לשוחח ולהעלות לדיון מגוון נושאים, להנות ממדיטציה ומחיבור בין הגוף לנפש המאפשר לנו לחוש שלמים עם עצמנו באופן אותו לא חשנו בעבר.

 

צפת הינה עיר מיוחדת במינה וסיור סליחות ייחודי מעניק למבקרים בה התייחדות והתחברות לטוב, לשלם ולקבל את הדברים המיוחדים שהיהדות והעיר צפת מביאה איתה. מדובר במסורת של שנים היוצאת מחדש לפעולה בכל שנה. הסיור כולל שירת שירים מיוחדים המחברים אותנו לנשנה, סיור בסמטאות העיר העתיקה, סיפורים היסטוריים של העיר וכמובן תפילת סליחות ייחודית. הסיור בצפת שונה מהסיורים המתרחשים בעיר ירושלים בכל שנה ומאפשר לקבל את התרבות והמסורת היהודית ממקום קצת אחר. דרך האינטרנט ניתן להירשם לסיורים השונים וליצור חוויה יהודית מרהיבה ביופיה המכינה אותנו לחגים הבאים. ניתן לשלב עם הסיור סדנאות שונות ומגוונות וליצור קבוצות של מבקרים.