Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פלטות עץ

אנשים רבים בעלי כישורים של עבודה במרחב הביתי נוהגים לעשות חלק מעבודות הבית בעצמם.

חלקם רואים זאת בתור תחביב אשר יפיג להם את השעמום בזמנם הפנוי על ידי עשייה של פרויקט שאליו הם מתחברים, חלקם יעשו זאת מתוך ראייה כלכלית היות ויש להם ידע לבצע עבודה מסוימת והם יודעים שהם יכולים לחסוך על העלות של בעל המקצוע.

ישנם מספר רב של פרויקטים אשר ניתן לעשות בעצמכם במרחב הביתי כמו התקנת דק, חיפוי עץ לבית, הקמת פרגולה, ואפילו לבנות בעצמכם מחסן מעץ בחצר הבית.

לכל אחת מן העבודות הללו, כאשר תיגשו לתחילת העשייה תהיו מעוניינים ביצירה בעזרת חומרי הלם האיכותיים ביותר.

היתרון בעשיית פרויקט שכזה לבד הוא שאתם בוחרים בעצמכם את חומרי הגלם עימם תעבדו, ובכך אתם בעצם מבטיחים לעצמכם כי התוצר אותו תקבלו מעבודתכם הקשה יהיה איכותי ביותר, דבר שלא בטוח כלל וכלל כאשר אתם מזמינים קבלן חיצוני אשר יבצע את העבודה.

נתקלנו בעבר במקרים רבים אשר קבלן הבטיח כי יבצע עבודה של התקנת דק במקום מסויים עם פלטות עץ איכותיות אך בסופו של דבר סיפק פלטות עץ אחרות לגמרי לטובת העבודה, דבר שיכול לפגוע משמעותית באיכות התוצאה של הדק.

אנשים רבים נוהגים ללכת למקומות כמו מחסן עצים על מנת לבחור את פלטות העץ האיכותיות ביותר לטובת העבודה שהם הולכים לבצע ולעיתים אף ישיגו מחיר טוב יותר מזה שיאמר להם הקבלן המבצע של הפרויקט היות ולעיתים הוא ינסה לעשות עליכם קופה גם בקניית חומרי הגלם לפרויקט.

ביכולתם לחסוך עלויות חומר גלם, עלויות עבודה ולעיתים עלויות נוספות אם תיגשו לפרויקט שכזה לבד ותעשו זאת בעצמכם.

ישנם גורמים רבים שיכולים להדריך אתכם במהלך הפרויקט שלכם שכן גופים רבים אשר ימכרו לכם את חומר הגלם לפרויקט יציעו לכם גם הדרכה ללא תשלום על אופן העבודה עם חומר הגלם במהלך הפרויקט וגם יתנו לכם טיפים על איך להצליח בפרויקט.

אז בפעם הבאה שאתם ניגשים לפרויקט שכזה בבית תעצרו לרגע ותבדקו אולי אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם.