Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פרגולה עץ

בחצרות בתים רבים אנו עדים להתקנתה של פרגולה עץ על מנת ליצור שטח מוצלל בחצר שלנו. הדבר הוא פתרון אופטימלי עבורנו הישראלים אשר ארצנו שופעת בשמש כמעט כל ימי השנה פרט למספר ימים בחורף, בעזרתה של פרגולה עץ אשר תותקן בחצר או בגינה שלנו, נוכל לנצל אותה בצורה המיטבית. אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לארח בסופי שבוע ובשבתות את המשפחה שלנו וחברים, אך לרוב הזמן היחיד שנוח עבור כולם הוא שבת לקראת הצהריים היות ושבת בבוקר זהו יום שמנצלים אותו לקום מאוחר ולהיות קצת עם הילדים, ואז שמגיעים להתארח אצל משפחה או חברים אי אפשר להיות בחצר בגלל השמש היוקדת. במידה ויש לנו פרגולה מעץ בחצר נוכל לארח אורחים בחצר שלנו בכל שעות היום כולל בשעות צהריים חמות. הפרגולה נותנת לנו אזור מוצל אשר פתוח מכל הכיוון ובכך מנצל זרימת אוויר מקסימלית.

יתרונות של פרגולה עץ .

דבר ראשון עץ הוא אחד מחומרי הגלם אשר משתלבים היטב בכל סביבה. לא משנה איזה סוג של עיצוב יש לנו בבית ובחצר תמיד נוכל למצוא סוג עץ אשר יתאים לצרכים שלנו ולטעם העיצובי שלנו. עץ הוא חומר גלם גמיש מאוד, שכן ניתן למצוא אותו בצבעים שונים ומרובים, בטקסטורות ורמות גימור שונות ומשונות וכמובן בעובי וגדלים של קורות שונים.

יתרון נוסף של פרגולה עץ הוא העובדה שהיא נוחה ופשוטה להתקנה, רבים מהצרכנים כלל לא מזמינים חברה אשר תתקין להם את הפרגולה אלא עושים זאת בעצמם. על מנת להתקין בעצמנו פרגולה עץ בחצר לא צריך יותר מידי אלא רק ללכת למחסן עצים שם נרכוש את סוג העץ אותו אנו רוצים, נזמין את העץ והחומרים הנלווים אלינו הביתה ונחל במלאכת התקנת הפרגולה. עץ נחשב לחומר גלם שקל לעבוד עימו, ובמחסן העצים בו תרכשו את העצים לפרגולה ישמחו לתת לכם טיפים אשר יעזרו לכם להתקין את הפרגולה הראשונה שלכם. חשוב לציין שאתם רוכשים את העצים למען התקנת פרגולה שכן על העצים להיות ברמת גימור גבוהה על מנת שלא יתקלקלו וירקבו מרטיבויות כתוצאה מגשמים.