Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קבלן שיפוצים רשום

השירותים שלכם קטנים?

המטבח מיושן?

הסלון כבר לא מוצא חן בעיניכם?

מתים לעשות שיפוץ מקיף בבית או במשרד?

 

אתם זקוקים לקבלן שיפוצים רשום . קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן שרשום בפנקס הקבלנים כקבלן שיפוצים ובעל ניסיון של מינימום 5 שנים בתחום. אז איך בוחרים קבלן שיפוצים? רוצים את הטיפים הטובים ביותר לבחירת קבלן השיפוצים שישאיר אתכם שלמים אחרי שיפוץ הבית? הישארו בדף וקראו אותו עד הסוף!

 

בחירת קבלן שיפוצים בשלבים

  1. שאלו את עצמכם באיזה סוג של שיפוץ מדובר – בין אם מדובר בהחלפה של הקרמיקה באמבטיה או בשבירת קירות חשוב לבחור היטב את קבלן שיפוצים ובעלי המקצוע שיסייעו לכם בתהליך.
  2. במקרים של שיפוץ מקיף ההמלצה הינה לשכור את שירותיו של ארכיטקט או מעצב פנים שיבנה תכניות מדויקות ורק אז לבחור את קבלן השיפוצים.
  3. המלצות הן אחלה נקודת מוצא להתחיל את הבחירה אך כאשר מדובר בעבודות גדולות, מומלץ מאוד שלא להסתפק בהמלצה אחת ולהצליב את המידע והעובדות אותן קיבלתם. הקפידו לקבל המלצה ממישהו שהעבודה אשר בוצעה אצלו בבית או בעסק, דומה לעבודה שמתבצעת אצלכם.
  4. נסו לבקש לבוא ולהתרשם מהעבודות השונות אשר בוצעו בהשגחתו של הקבלן כי בסופו של יום אין על מראה עיניים.
  5. בצעו סקר שוק והשוו מחירים בהתאם לתכניות שביצע עבורכם הארכיטקט.
  6. ניתן להרחיב את הבדיקה על ידי שיטוט באתרים שתפקידם לבדוק בעלי מקצוע על פי קריטריונים שונים והמלצות.

 

אז מיהו קבלן שיפוצים?

כאמור, קבלן שיפוצים הוא אדם הרשום במקצוע זה ב״רשם הקבלנים״ המכיל היום מעל 1,200 חברים. תוכלו להיכנס לפנקס הקבלנים ולוודא כי אכן הקבלן בו אתם מעוניינים רשום ב״רשם הקבלנים״, זאת תוכלו לעשות באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון.

 

מה תפקידו של קבלן השיפוצים?

הקבלן ינהל עבורכם את כל העבודה. החל מרכישת החומרים דרך העסקת הפועלים ועד לביצוע הפיניש האחרון.

 

זכרו, בחירת קבלן שיפוצים איננה בחירה של מה בכך ולכן חשוב מאוד לקחת בחשבון את כל הקריטריונים לבחירת הקבלן שיעשה עבורכם עבודה מצוינת.