Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קורס איפור איל מקיאג

אם אתם מעוניינים לעבור הכשרה מקצועית ולהפוך מאפרים בתור מקצוע לחיים או לשם השלמת הכנסה, קורס איפור איל מקיאג הינו הכתובת בשבילכם. הקורס פותח דלתות עבור מאפרים ומאפרות ברחבי ישראל אשר נכנסים לשוק העבודה בתחום בקשת רחבה של רבדים. קורס איפור איל מקיאג נחשב לקורס מקצועי ואיכותי המספק את כל הטיפים המקצועיים, הטכניקות במגוון רחב של סגנונות איפור. הקורס מלא בצבעים, מרקמים ומשלב לימודים תיאורטיים וכמובן התנסות מעשית בשטח. את התכנים כולם מעבירים המאפרים המובילים בתחום. יש סוגים שונים של קורסים החל מקורס איפור ביוטי, איפור המתאים להפקות אופנה, הפקות או תצוגות אופנה, איפור שמתאים לטלוויזיה או קורס שמתאים לאיפור כלות ואירועים. מדובר בקורס בסיסי ואיכותי הנמשך מספר חודשים. הקורסים נקראים איפור ביוטי, מאסטר פשן, מאסטר ספיישל אפקטס ומדיה פרו ובכל קורס לומדים טכניקות שונות לחלוטין המתאימות לאותו סגנון.

 

למי מתאים קורס איפור איל מקיאג?

הקורס מתאים לכל מי שיצירתיות, צבעוניות הם חלק בלתי נפרד מהאופי שלו. למי שמחפש מקורות השראה, אוהב אופנה, מחפש לעבוד עם אנשים מסוגים שונים, אוהב עבודה דינאמית, גמישה וססגונית מתאים ללמוד את קורס האיפור שמציע המותג היוקרתי אי מקיאג.

 

מה ההבדל בין הקורסים השונים?

קורס ביוטי הינו קורס חוויתי המאפשר בסופו כניסה מובטחת לעולם האיפור. הרעיון הוא שאותם מאפרים פוטנציאליים יאפרו איפורים המתאימים לצילומי סטילס, אופנה, טלוויזיה וכמובן גם איפורי יום וערב. קורס איפור מאסט פאשן מעמיק את לימודי הביוטי ומאפשר למאפרים להתמחות באיפור אופנה. הרעיון הוא לשלב אותנטיות עם עדכניות באותה נשימה. קורס מאסטר ספיישל אפקט מתאים לשחקני התיאטרון והקולנוע. מדובר באיפור סופר מתוחכם הדורש ידע וניסיון מקצועי בעבודה עם חומרי גלם שונים. לימוד איפור המותאם לקרנבלים, הצגות תיאטרון, דיוקנאות, שימוש בצבעי גוף כל אלה יאפשרו למאפרים להתאים שעוות, דם, לאפר בסגנון יפני או שבטי ועוד. הקורס האחרון של איל מקיאג – מדיה פרו מתאים לאנשי מקצוע שרוצים לעוף קדימה בתחום האיפור ולפתח את עצמם עוד ועוד מבחינה מקצועית. הקורס משלב את תחום האיפור עם נישות סטיילינג נוספות כמו עיצוב שיער, יישום לוקים מאתגרים, קונספטים מסוימים ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=kSDTf4MJExw