Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רכב יד שנייה – 7 מקומות: מתאים גם לאנשים שיש להם רכב משל עצמם

אנשים רבים חושבים לעצמם שהשכרת רכב יד שנייה, מתאימה רק לכאלה שאין להם רכב או לחלופין באים לביקור במקום חדש בעולם. השכרת רכב יד שנייה עם 7 מקומות לדוגמא, יכולה להתאים לכל אחד ואחת מכם. אם אתם מעוניינים לצאת לטיול משפחתי או קבוצתי לדוגמא, ובבעלותכם רכב קטן שאינו מספיק לכל כמות האנשים, או לחלופין רכב ישן שאינו מתאים לנסיעה ארוכה בכבישי הארץ אלא משמש אתכם בעיקר לנסיעות קצרות בעיר, השכרה של רכב יד שנייה עם 7 מקומות או יותר, היא פתרון נפלא עבורכם. תחשבו, 7 חברים יכולים להתחלק בהוצאות ההשכרה וליהנות מנסיעה ברכב יד שנייה עם 7 מקומות, שמור ובמצב מצוין המאפשר נסיעה למרחקים ארוכים. אז אם אתם חוששים שבנסיעה אותה אתם מתכננים עם המשפחה או החברים שלכם, הרכב שבבעלותכם עלול להיתקע או להתקלקל במהלך הנסיעה, חשבו על השכרת רכב יד שנייה עם 7 מקומות, יותר או פחות – על לפי הצרכים שלכם. מדובר בפתרון נוח, זול ופשוט המתאים לכל אחד.

 

רכב יד שניה  7 מקומות : לא חייבים לקנות אחד כזה

ההמלצה של חברות ההשכרה היא לאו דווקא לרכוש רכב עם 7 מקומות או יותר להתנהלות השוטפת, זאת משום שרכישה של רכב זה נחשבת ליקרה במיוחד וההוצאות השוטפות של תחזוקת רכב גדול גם הן עולות על הממוצע החודשי של אחזקת רכב רגיל. לכן, כאשר יוצאים לטיול משפחתי הפתרון הטוב ביותר, הוא להשכיר רכב יד שנייה עם 7 מקומות או יותר. רכבי ההשכרה מסוג זה המוצעים להשכרה כוללים בין 7-9 נוסעים בדרך כלל. תוכלו לבחור מבין מבחר של סוגי רכבים מהיצרניות השונות ביניהן סובארו, מאזדה 5, יונדאי ארוכה, קאיה ועוד. כל הרכבים המושכרים מחברות ההשכרה מגיעים עם רדיו דיסק ומזגן מפוצל. ניתן להזמין את שירות ההשכרה באמצעות אתר האינטרט של חברת ההשכרה אותה תבחרו.

 

נצלו את סופי השבוע ואת חופשת הקיץ בכדי ליהנות מהנופים המרהיבים של ארץ ישראל, השכירו רכב יד שנייה 7 מקומות או יותר ותנו קפיצה קטנה לצפון או דרום הארץ. אפילו יום אחד מבלי לייקר את הטיול ולישון בחוץ, יאפשר לכם להתאוורר ולזכות בזמן איכות עם האנשים שאתם אוהבים.