Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שיווק דיגיטלי קורס

עם השנים, ככל שהטכנולוגיה התקדמה, הופיעו המחשבים ועימם רשת האינטרנט, גם דפוסי הצריכה השתנו להם מעט ועימם גם הערוצים בהם הצרכנים מבצעים את הרכישה שלכם וכתוצאה מכך המפרסמים החליטו ליצור קשר עם הצרכנים במדיה החדשה, שזוהי כמובן רשת האינטרנט.

הפרסום ברשת האינטרנט התפתח רבות בשנים האחרונות בצורה כזו שהיקפו כיום גדול מזה שקיים ברדיו ובטלוויזיה היות וכמות הטראפיק באינטרנט כיום היא הרבה יותר גדולה.

אם בעבר היינו רגילים להיות מחוברים לרשת האינטרנט אך ורק כשהיינו מגיעים הביתה מול המחשב הביתי אז כיום אנחנו מחוברים לאינטרנט כמעט כל היום, בין אם זה דרך הסמארטפון בדרך לעבודה, הטאבלט תוך כדי העבודה או דרך המחשב בעבודה, בשורה התחתונה, אנחנו רוב היום מחוברים לרשת האינטרנט.

הדבר גורם למפרסמים לרצות להגיע לאותו מקום בו אנו נמצאים ומבלים את רוב זמננו, ולנסות לגעת בצרכנים גם בסמארטפון ובאפליקציות וכדומה.

שיווק דיגיטלי בצורת קורס נותן לכם, המפרסמים, ידע בסיסי ורקע איך לגעת בצרכן דרך הדיגיטל, הדבר כולל שילוב טכניקות פרסום בסיסיות שהיינו רואים בפרסומות בטלוויזיה וברדיו אך גם כוללת אלמנטים רבים שלא היו מוכרים עד לאחרונה, שתודות לעידן האינטרנט החלו להשתמש בהם

בנוסף, קורס שיווק דיגיטלי מקנה ידע בסיסי במסחר דיגיטלי, תחום שגם גדל עם התפתחות החנויות האינטרנטיות ברשת.

אם בעבר רוב הקניות היו מתבצעות בחנויות הקמעונאיות בדרכים המסורתיות, כיום חלק גדול מהרכישות שהצרכנים מתבצעים קורות ברחבי החנויות באינטרנט.

חנויות בגדים, חנויות רהיטים, ועוד חנויות רבות ממגזרים וענפים שונים פתחו חנויות אינטרנטיות היות והם הבינו כי הצרכן כיום מנסה לחסוך זמן ולבצע את הרכישות באינטרנט.

הדבר גם הגיע לכך שישנם אפליקציות לעריכת קניות מצרכי מזון לבית על מנת להקל על הצרכנים לבצע את הקניות לבית מהדרכים, למשל בזמן הנסיעה ברכבת, וכך לא יצטרכו לבזבז זמן על נסיעה לסופר לעריכת הקניות ואפילו לא יצטרכו לבזבז זמן בעריכת הקניות דרך המחשב.

קורס שיווק דיגיטלי מקנה בסיס לכל אלה, תוך כדי הכרת השינויים שקרו בתחום, הבנת התיאוריות שעומדות מאחורי הצריכה הדיגיטלית והפלטפורמות הפזורות ברחבי האינטרנט למסחר אלקטרוני.