Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שירותים שלמים של כספות אבן גבירול

בתור אחד מהרחובות הגדולים והמרכזיים ביותר בתל אביב, הרי שברחוב אבן גבירול גם תמצאו את כל מה שאתם צריכים, אם אתם מחפשים כספות. יש ביקוש גבוה מאד עבור כספות אבן גבירול, בכמה חנויות שונות אשר פזורות לאורכו של הרחוב המשמעותי הזה. כך בעצם, לא משנה איזו כספת אתם תחפשו – הרי שאתם תוכלו למצוא אותה ברחוב הנ"ל! בואו נסקור כמה מסוגי הכספות שמחכות לכם באבן גבירול.

 

סוגי כספות שתוכלו למצוא

  • כספות סטנדרטיות לבית ולמשרד – אלו כספות שרבים מאתנו מכירים. מי שמחפש כספות אבן גבירול לבית או למשרד יכול לבחור בחנויות השונות ברחוב את הכספות הדיגיטליות הללו. הכספות מגיעות בגדלים סטנדרטיים, וניתן לחבר אותן לקיר או לרצפה כדי למנוע את גניבתן. הכספות גם מגיעות בעובי מספק עבור חברות הביטוח השונות ברוב המקרים, ומגיעות גם עם תעודת אחריות.
  • כספות וארונות נשק – מי שרוצה לשמור על כמות גדולה של כלי נשק, כדאי יפנה לחנות של כספות אבן גבירול וביקש לקנות ארונות נשק. ארונות נשק הם בעצם כספות לכל דבר ועניין, אלא שהם מגיעים בצורה של ארון גבוה. מאחר שיש בארון הזה יותר מקום ניתן לשמור בו כלי נשק שונים, כולל רובים ואקדחים. מי זקוק לארונות כאלו? קודם כל חברת אבטחה אשר שומרת על הנשק של המאבטחים שלה. גם גופים וארגונים שמעסיקים מאבטחים באופן ישיר, זקוקים לארונות הנשק הללו.
  • כספות משוריינות – לא מעט אנשים מחפשים כספות אבן גבירול, משום שהם מעוניינים לשמור על ציוד מכל משמר, ולוודא שהוא לא נגנב או נפרץ. במקרים הללו יש צורך בכספות האיכותיות ביותר, ולכן יש מי שבוחר בכספות המשוריינות. כספות הללו כוללות דלת עבה יותר מהמקובל, הן כבדות יותר, כוללות בריחים קשים מאד לפריצה – והן כמובן גם יקרות יותר.

 

אלו לא הכספות היחידות!

חשוב לציין שברחוב אבן גבירול תוכלו למצוא כמובן עוד סוגים רבים מאד של כספות לשימושכם האישי או העסקי – כולל כספות לשמירת מדיה דיגיטלית, כספות להגנה מפני שריפה, כספות לארונות קודש, ועוד.