Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שכפול מפתחות לרכב בחיפה

אם אתם מחפשים שירות של שכפול מפתחות לרכב בחיפה, הגעתם למקום הנכון. אנו מבצעים שכפולים מכל הסוגים והמינים למגוון של לקוחותנו. מאחורנו קשת רחבה של לקוחות במגזר העסקי ובמגזר הפרטי, לכן אם אתם זקוקים לשירות כזה, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אצלנו שירות מהיר, איכותי, זמין ומקצועי.

 

אז איזה סוגים של מפתחות לרכב אנו משכפלים בחיפה?

  • רכבי יוקרה – לרכבי יוקרה מנגנון נעילה ייחודי ולכן אנו מחזיקים בכל הציוד הכי מקצועי, זאת במטרה שכאשר אתם משכפלים אצלנו מפתח, תקבלו מפתח חזק, מדוייק ואיכותי.
  • רכבי יד שנייה – פעמים רבות רכבים נמכרים ללא סט נוסף של מפתחות או שלטים. אנחנו כאן בכדי לספק לכם את המפתח הנוסף, זאת בכדי שלא תקלעו לסיטואציה בעייתית שבה אתם תקועים.
  • רכבי ספורט- בדומה לרכבי יוקרה, גם לרכבי ספורט יש מנגנון נעילה ייחודי, זאת משום שהם רכבים אותם רבים מהפורצים מנסים לגנוב. אנו עובדים עם תוכנה מיוחדת וציוד המותאם לביצוע שכפול מפתחות לרכבי ספורט .
  • רכבי תעשייה – אנו משכפלים מפתחות לכל סוגי רכבי התעשייה. טרקטורים, טנדרים, משאיות ושאר רכבים.

 

לכן, אם אתם זקוקים לשירות של שכפול מפתחות, אתם יכולים לפנות אלינו ותוך זמן קצר תקבלו סט מפתחות נוסף.

 

מדוע חשוב שיהיה לכם סט מפתחות נוסף, לא משנה איזה רכב יש ברשותכם?

אין לדעת מתי השלט שלכם פתאום יחליט שהוא מפסיק לעבוד. ומה אם זה יקרה באמצע הלילה או בזמן שהכל סגור ואין לכם גישה למקום שמשכפל מפתחות. תמיד עדיף להיות מוכנים לכך. בנוסף, לעתים במיוחד במכוניות ישנות המפתח שברשותנו מחליט שהוא מפסיק להסתובב, מחליט שהוא נתקע ולכן תמיד כדאי שיהיה לנו עוד מפתח אחד ספייר. מפתח ספייר מציל אותנו ממצבים שבהם המפתח המקורי לא עובד כמו שצריך.

 

אז אם אתם זקוקים לשכפול מפתחות מקצועי, מדוייק ואיכותי, פנו אלינו ואנו ניתן לכם את השירות הטוב ביותר. ברשותנו צוות מקצועי שיודע את העבודה ועובד לצד מנעולנים מקצועיים מהתחום. אל תתפתו לשכפל מפתחות אצל אנשים שאין להם את הסמכות המקצועית לעשות זאת.