Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שכפול מפתחות לרכב מחיר

כל אחד מאיתנו היה רוצה לחיות במצב אידיאלי בו הוא היה יכול להרשות לעצמו את כל השירותים  והמוצרים בהם הוא מעוניין ולהם הוא זקוק מבלי הדאגה הפיננסית ושאלת השאלות 'כמה זה עולה?'. כיוון שרובינו צריכים לחשב את ההוצאות וההכנסות שלנו מדי חודש, אחד השיקולים שלנו לבחירת שירות שכפול מפתחות לרכב הוא המחיר.

 

אז מהו המחיר?

אם אתם מעוניינים לדעת מהו המחיר של שירות שכפול מפתחות לרכבכם בוודאי תשמחו לדעת שכיום ניתן לברר את הדברים במהירות ובפשטות:

  • גוגל – הקלדת מחרוזת המילים ' שכפול מפתחות לרכב מחיר ' במנוע החיפוש המוכר ביותר בעולם, מנוע החיפוש של גוגל והקלקה על אייקון זכוכית המגדלת המפורסם תניב מעל ל-30 אלף תוצאות.
  • בית העסק – ניתן לפנות אל מספר בתי עסק ולברר מה העלות עבור שכפול מפתחות. כאן חשוב לקחת בחשבון שככל שתהיו מדוייקים יותר כך גם המחיר יהיה מדויק יותר, שכן המחיר עבור שכפול מפתחות ושלט לרכב יהיה שונה לחלוטין ממחירו של שירות שכפול מפתחות בלבד או שכפול שלט ומפתח לרכב מסחרי.
  • חברים – תמיד ניתן לברר עם חברים כמה הם שילמו עבור שכפול מפתחות לרכב שלהם, אך יש לקחת בחשבון שמידע זה אינו מהימן, שכן המחירים דינאמיים ועסקים רבים משנים את המחיר של שירות זה לאורך השנים.

 

מחיר שכפול מפתחות לרכב – חשוב לדעת

מחיר שירות שכפול מפתחות לרכב תלוי בכל מיני גורמים. בשנת 1997 החלו להטמיע בתוך מפתחות הרכב שבב מיוחד שנקרא אימובלייזר וזאת על מנת להילחם בתופעת גניבת הרכבים. כלומר, המפתח הרגיל לרכב הפך למפתח חכם, בעל מאפייני זיהוי מיוחדים, דבר שמנע מצבים רבים של גניבת רכב. כיוון שהגנבים מצאו כל מיני דרכים להתגבר על הקידוד של המפתח החכם, מדי תקופה משדרגים את האלגוריתמים במפתחות הרכב, דבר שמשפיע גם על מחיר שכפול המפתחות לרכב. נכון להיום יש שלוש קבוצות עיקריות של שכפולי מפתחות לרכבים. הקבוצה הראשונה היא שכפול של אימבולייזר לרכב. כלומר המנעולן משכפל מפתח ושבב. עלויות שכפול מסוג זה יכול להגיע למחיר של 500-600 ₪ . הקבוצה השנייה שכפול של מפתחות לרכב ושלט לרכב. כאן מדובר על מחירים  שיכולים לנוע מכמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים.הקבוצה השלישית היא שכפול של מפתחות חדשניים בהם יש חלק נסתר וניתן לפתוח באמצעותם את הרכב במצבי חירום. טווח המחירים כאן הוא בין 1000 ל- 3000 ₪ .

 

לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדעת מהו המחיר שכפול המפתח של הרכב שלכם היא להתקשר אל בית העסק ולקבל ממנו הצעת מחיר מדויקת. בהצלחה!