Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

איזה ביובית מתאימה לפרויקט שלכם?

מומחיות היא ברכה. אנו רואים כל הזמן מומחים המבצעים את המשימות שלהם בכל כך הרבה התלהבות ומקצועיות עד שהם יוצרים גבולות חדשים. פרויקטי החפירה שלנו אינם שונים; יש לנו ביוביות מקצועיות בתל אביב הזמינות לפרויקטים ספציפיים. יש לכם אפשרות לבחור בין ביובית הידרובק, משולבת או מסורתית. השכרת ביוביות הגיעה לרמה גבוהה יותר של פופולריות בגלל היעילות שהיא מבטיחה.

עם זאת, זה מוביל לשאלה הבאה: איזה מהביוביות האלה תתאים לפרויקט שלכם? זה תלוי בסוג החפירה שאתם מבצעים.

היחידה המשולבת

האם אתם מחפשים ביובית להעברת בוץ רטוב? האם הפרויקט שלכם כולל ניקוי קווי ביוב וחורי ניקוז? במקרה כזה, יחידה משולבת היא הפיתרון המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. הביובית המשולבת היא אפשרות מצוינת כאשר אנו שוקלים להעביר חומר רטוב בזכות מיכלי האחסון שלה. פונקציונליות זו הופכת את הביובית המשולבת מעולה למטרות ניקיון במתקנים תעשייתיים.

ביובית הידרובק

ביובית הידרובק או ביובית הידרו מתאימות גם להזזת חומר רטוב. היתרון בשימוש בביוביות הידרובק הוא בכך שהוא מבטיח הצלחה אפילו בחפירת קרקע קשה בעזרת הזרקת מים בלחץ לקרקע כדי להרפות אותה. יעילות רבה יותר ובקרה כיוונית נותנים לביוביות ההידרובק את היתרון כאשר שוקלים פרויקטים של תעלות וכרייה. רמת התחכום והבטיחות של ביוביות הידרובק הופכת את השכרת ביוביות ההידרו לפופולריות ביותר.

הביובית המסורתית

ביוביות כוללות יתרון כללי, אך היחודיות שלהן טמונה בחפירה בשטחים וחומרים יבשים ומאובקים במיוחד מכיוון שהביוביות מצוידות במערכת סינון מיוחדת. מערכת זו הופכת את הביוביות למתאימות גם באזורים מגוונים במיוחד כמו כבשנים ומתקנים הכרוכים באיסוף אפר מעופף. זה הופך את השכרת הביוביות לפופולארית למדי בקרב מפעלים לייצור חשמל ומתקנים כימיים.

כעת, לאחר שאתם מכירים את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, השלב הבא הוא להגיע אל ספק שירותי השכרת ביוביות מהימן. בעת קבלת החלטה כזו, תקני הבטיחות אותם מספקים חברת הציוד צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.