Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

איך לשמור על דק העשוי מחומר ציפוי מורכב שיראה כמו חדש

כל דק מתחיל להיראות מלוכלך ועייף לאחר זמן מה, לא משנה מאיזה חומר זה עשוי. כל זמן שהחומר חשוף לאלמנטים זה יתלכלך, ובלי טיפול נכון זה יכול לפגוע באריכות חיים של הדק. למרות שדק העשוי מחומר ציפוי מורכב מחזיק מעמד יותר מדק העשוי מעץ, זה עדיין צובר לכלוך ככל שעובר הזמן.

אז מה הדרך הכי טובה לגרום לדק שלכם להיראות טוב וגם להחזיק מעמד יותר זמן? בוא נראה איך מנקים נכון ושומרים על דק העשוי מחומר ציפוי מורכב.

 

חומרי ניקוי לדק

ללכלוך רגיל המצטבר לאורך זמן, הכי טוב לנקות עם סבון עדין ומים חמימים. לכתמים יותר חזקים כמו שמן, ייתכן ותצטרכו משהו יותר חזק. לכתמי שמן יש חומרים מסירי שומן , אבל לכתמים מאוד חזקים כמו כתם שנוצר מתחת למנגל למשל, ייתכן ותצטרכו מסיר שומן יותר חזק.

עובש זה עוד בעיה לחלק מהדקים וצריך לטפל בזה שונה מלכלוך או כתם רגיל. חומרי ניקוי לדק המכילים אקונומיקה הם פתרון טוב להעלים עובש מהר אבל הם יכולים לפגוע בצבע של הדק. יש גם חומרים העובדים בצורה איטית יותר שאינם מכילים אקונומיקה אבל הם דורשים זמן וטיפולים חוזרים.

 

שיטת ניקוי לדק

בעבור לכלוך רגיל שהצטבר על דק, פשוט תשטפו את הדק עם צינור מים ואז תברישו עם מברשת רכה עם סבון ומים. כדי ששיטת הניקוי הזאת תהיה הכי יעילה תדאגו לנקות את הדק מלכלוך פעם בשבוע כדי למנוע הצטברות של לכלוך.

 

ממה חשוב להימנע

לפעמים יהיה לכם פיתוי להשתמש בחומרים כימיים חזקים יותר על הדק העשוי מחומר ציפוי מורכב, אבל סביר להניח שזה ממש מיותר. חומרים חזקים יכולים לפגוע בדק ולהפחית את אורך החיים שלו. בנוסף לכך שימוש במכונת שטיפה בדרך כלל אינה הכרחית בדק העשוי מחומר ציפוי מורכב ויפגע בנראות הדק לאורך זמן. אם אתם כן רוצים להשתמש במכונת שטיפה תשימו לב שזה לא עובר את ה- 1300PSI ושיש לזה את חיבור הנכון ללחץ עקיף.

 

המשאב הטוב ביותר לתכנון ובניית דקים 

ניקוי הדק העשוי מחומר ציפוי מורכב הינו חלק חשוב בלשמור על נראות חדשה ונקיה. יש הרבה חומרי ניקוי לדק שלכם בשוק, אבל הדק הממוצע צריך רק הברשה טובה עם סבון ומים. אם אתם שוקלים לבנות דק העשוי מחומר ציפוי מורכב חדש מכיון שזה דורש מעט מאוד טיפול ושמירה, תתקשרו אלינו ל-רויאל פרוייקטים נשמח לעזור