Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אפליקציות מובילות לאייפון

אייפון  היא סדרה של טלפונים חכמים (סמארטפונים) מתוצרת חברת אפל. המכשיר הראשון בסדרה הוצג לראשונה ב-9 ביוני 2007 כשילוב של טלפון סלולרי, נגן מדיה נייד, ומחשב כף יד המסוגל להתחבר לאינטרנט. המכשיר הראשון זכה לתגובות נלהבות בזכות עיצובו וסגנונו, ונחשב למכשיר שהחדיר את צג המגע לתודעת הציבור. המכשיר מופעל באמצעות מערכת הפעלה ייחודית לאפל בשם iOS וסימני ההיכר שלו הם מסך המגע המחליף את מקלדת הכפתורים בטלפונים הרגילים, כמו גם עיצוב פיזי בעל פינות מעוגלות וכפתור הפעלה פיזי יחיד בקצה התחתון של חזית המכשיר.

ריכזנו עבורכם כמה אפליקציות מובילות לאייפון שיוכלו לשמש אתכם ולהגדיל את חווית השימוש שלכם במכשיר:

MyFont

סטיב ג'ובס, מי שהמציא את חברת אפל ועמד בראשה, התעסק במהלך לימודו באקדמיה ביצירת כתבים שונים, זה היה התחום בו עסק לראשונה ואותו הוא ניסה להחדיר למכשירים שהחברה ייצרה לאחר מכן. MyFont היא אפליקצייה שימושית במיוחד שיוצרת מהכתב שלכם אחרי הגדרה ראשונית הכוללת כתיבת אותיות באמצעות האצבע על גבי מסך המגע, לומד היישום את כתב היד ומייצר גופן ייחודי המבוסס עליו. לאחר שסיימתם להגדיר את כתב היד תוכלו לבחור רקע, להוסיף תמונות ולעצב את המייל הייחודי שלכם כשהקלדת אותיות על גבי המקלדת תנפיק את הגופן הייחודי שיצרתם.

Human

Human היא אפליקציה שמבטיחה שלא תירקבו יותר מדי שעות מול האייפון או האייפד. היא מנטרת את הפעילות הגופנית שלכם ומזכירה לכם לבצע תרגיל או אפילו לקום ולהתהלך כל חצי שעה.

Elavate

אפליקציה זו כוללת 25 מיני-משחקי זיכרון, מחשבה, ריכוז, הבנת הנקרא, מתמטיקה בסיסית ועוד. מטרתה פשוטה: לעורר את האזורים במוח שלכם שאחראים על הפעולות הללו ולשפר את ביצועי החומרה הביולוגית שלכם.

Cinematic

אפליקציה זו מאפשרת לכם ליצור סרטונים של דקה, שמורכבים מקליפים קצרים יותר שצילמתם או מצאתם ברשת. היא נוחה ופשוטה מאוד וגם משתמשים שלא עסקו מעודם בעריכת וידאו יצליחו לבנות בה סרטונים בקלות. לאחר העריכה, אפשר לפרסם ישירות ביוטיוב, אינסטגרם, ויין ושירותים אחרים.