Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ביובית בחולון

חולון היא עיר עתיקה ויש בה הרבה בתים ישנים. בתים ישנים פירושם ביובים ישנים. אם הבית שלכם נבנה לפני אמצע שנות השבעים, צינור הביוב בחולון הפונה מביתך אל הביוב העירוני ברחוב עשוי ככל הנראה מאריחי טיט. צינור החרס נוצר בחלקים של 3' עד 5' עם טבור בצורת פעמון בקצהו. קצה הצינור (הזכר) של הצינור הותקן בקצה הפעמון (הנקבה) של הצינור ואטום עם אטם גומי. עם הזמן הקרקע נעה בתהליך ההקפאה וההפשרה ואותם מפרקים מתחילים לכשול, מה שגורם לחורים בצינור החימר באזור הטבור. זה מאפשר למים ולפסולת לדלוף החוצה וזה מאפשר גם לשורשים לצמוח בתוך הצינור. צמיחת שורשים זו היא הגורמת לנזק הרב ביותר לביוב החימר.

ביובים בחולון הם די פשוטים. הם עובדים על כוח המשיכה. הצינור שעובר מביתכם משופע במורד ההר והכבידה עושה את השאר. אם המים מהביוב חוזרים אל תוך הבית זה מכיוון שמשהו מפריע לכוח הכבידה, בדרך כלל שורשים הצומחים בביוב שלכם. לפעמים גידול השורשים אינו חמור וניתן לשמור על הקו על ידי ניקוי הביוב באמצעות מכונת כבלים שתחתוך את גידול השורש מהקו. ישנם כמה מוצרים כימיים בשוק האינסטלציה בחולון שיכולים לעכב גם את צמיחת השורשים.

ברגע שהשורשים מוצאים את דרכם אל הביוב שלכם, הם לא יעלמו בקלות. כבלים וכימיקלים לא יעבדו תמיד. בעבר, הדרך היחידה לטפל בבעיות הללו הייתה להביא ציוד חפירה גדול ולחפור בחצר שלכם. באאר אינסטלציה נוכל להפעיל מצלמה לאורך קו הביוב ולהראות לכם בדיוק מה קורה עם הביוב שלכם. אנו ניתן לכם את כל האפשרויות הקיימות בשוק ונעזור לכם להחליט על דרך הפעולה הטובה ביותר. אנו מציעים שורה מלאה של חלופות הכוללות ניקוי קווי הביוב. ניקוי של הביוב  עם סילון מים בלחץ גבוה. אנו יכולים אפילו ליישר מחדש את צינור הביוב שלכם בחומר אשר ייתן לכם צינור ביוב חדש מבלי שתצטרכו לחפור בחצר שלכם. אם יש צורך לחפור ולתקן את קו הביוב שלכם, נוכל לעשות זאת גם כן. זיכרו…. ביחרו את הבחירה הטובה ביותר!

ביובית בחולון זה רק אאר