Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בלוגים

אם אתם מחפשים במה בו תוכלו לשתף את העולם בכישורים ובתחביבים שלכם אז למה שלא תנסו בלוגים, זוהי מדיה מתאימה במיוחד עבור דברים אלו. כתיבת בלוג יכולה להיות פעילות כיפית המבטאת את הצד היצירתי ומאפשרת גם פעילות קהילתית סביב נושא מסוים. אם יש לכם כישרון כתיבה ספרותי או כישרון צילום תוכלו להקים בלוג ולפרסם בו את יצירותיכם.

 

בלוגים הצד הטכני

 

לבלוגים ישנו צד טכני של הקמת הבלוג והעיצוב ונכון שלא כל אחד הוא גאון מחשבים. אל דאגה, אל תתנו לזב להפריע לכם. פתיחת בלוגים היא דבר פשוט מאין כמוהו. ישנן קהילות בלוגים שונות, חלקן פשוטות וקלות מאוד לתפעול וחלקן קצת יותר מורכבות וכוללות אופציות רבות. אך למרות ההבדלים השונים כל קהילות הבלוגים הן פשוטות לתפעול. בדרך כלל מודבר במסגרת עיצובית מוכנה ואתם יכולים לשלוט במספר הגדרות. גם במקרה שאתם קצת מסתבכים אין לכם מה לדאוג, ישנם בלוגרים רבים אשר ישמחו לעזור לכם בבלוגים המוקדשים לעזרה מסוג זה.

 

רעיונות לבלוגים

 

אם אתם מחפשים רעיונות לבלוגים אז הדרך הטובה ביותר היא לחשוב על התחביבים שלכם ולכתוב על מה שאתם אוהבים. ככה מובטח שתיהנו יותר מעצם יצירת הבלוג והכתיבה בו. לכל אחד יש את התחביבים והכישורים שלו; לדוגמה ישנם אנשים חובבי צילום הפותחים בלוג בענייני צילום בו הם משתפים עם הגולשים את תמונותיהם. לבלוגים מסוג זה יש יתרונות מכיוון שהם מאפשרים לכותב הבלוג לקבל חוות דעת ועצות מגולשים אחרים. ישנם גם בלוגים בענייני צילום המדברים על טכניקות צילום וטיפים.

ולא רק צילום, ישנם תחביבים אחרים אותם אנשים אוהבים לשתף בבלוגים כמו עיצוב גראפי, ציור, ספורט, מוזיקה ועוד. לעומתם ישנם גם אלו אשר מתמקדים בכתיבה, ישנם בלוגים רבים העוסקים בסוגים שונים של כתיבה. כמו למשל כתיבה ספרותית, כתיבה עיתונאית וכתיבה אישית. על כל מי שרוצה לפתוח בלוג למצוא את הכיוון האישי שלו.

 

קהילות בלוגים בשפה העברית

 

אם אתם חושבים על פתיחת בלוג במסגרת קהילת בלוגים אז ישנם מספר אתרי אינטרנט בהם תוכלו לפתוח בלוג. אחת האפשרויות שעומדות בפניכם היא קהילת ישראבלוג, ככל הנראה קהילת הבלוגים הותיקה ביותר בישראל. ישנם אלפי בלוגים בישראבלוג אותם כותבים בלוגרים מכל הגילים ובכל נושא שתוכלו לחשוב עליו. פתיחת בלוג בישראבלוג היא בחינם והיא פשוטה מאוד, תוך דקות ניתן להקים בלוג.

עוד אפשרות להקמת בלוגים היא באתר תפוז אשר גם הוא מכיל קהילת בלוגים גדולה וותיקה. כמו אתר ישראבלוג גם תפוז מציג ממשק בעברית לניהול הבלוג. לקהילת הבלוגים של תפוז ישנו יתרון מיוחד – ניתן לקבל תגמול כספי על הבלוג, התגמול מבוסס על כמות הקוראים שיש לכם.