Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בנק הפועלים – כניסה לחשבונך

סיסמאות הפכו להיות חלק מהעולם הטכנולוגי חסר המעצורים בו אנו חיים. לכל אחד מאיתנו יש אינספור של סיסמאות המאפשרות לנו כניסה למערכות שונות, אתרי אינטרנט, לתוכנות שונות במחשב, למייל שלנו, לרשתות חברתיות וכן גם בכדי להיכנס לחשבון הבנק שלנו אנו זקוקים לסיסמא אישית ולשם משתמש. העובדה שאנו יכולים באמצעות סיסמא אותה אנו זוכרים להיכנס לחשבון הבנק שלנו בבנק הפועלים, או בכל בנק אחר, מאפשרת לנו לבצע אינספור של פעולות ולהקל עלינו בחיי היומיום בצורה משמעותית. אם עד לפני כמה שנים, היינו צריכים להגיע אל סניף בנק הפועלים בו פועל חשבון הבנק האישי או העסקי שלנו ולחכות בתור, היום עם שירות כניסה לחשבונך באמצעות סיסמא אנו מקבלים גישה לחשבון הבנק שלנו במחשב האישי, בסמארטפון או בטאבלט.

כשנקיש בגוגל את מילת המפתח ׳ בנק הפועלים כניסה לחשבונך ׳ , נגיע לדף בו עלינו להכניס קוד משתמש וכאמור – סיסמא. אתר הבנק מאפשר לנו לשחזר את הסיסמא על ידי ההקשה על הלחץ ׳שכחת סיסמא׳ ובאמצעות מספר שאלות זיהוי לקבל סיסמא זמנית חדשה.

 

מה קורה אחרי שנכנסו לחשבון הבנק שלנו באינטרנט?

לאחר שהכנסנו בדף הבנק הראשי את שם המשתמש והסיסמא שדרך אגב מחייבת אותנו לבצע עדכון שלה מפעם לפעם, נגיע למסך בו בוצעו כל הפעולות בחשבון שלנו כך נוכל לדעת, מה ירד ובאיזה תאריך, איזה פעולות חשבוניות בוצעו בחשבון הבנק שלנו דוגמת העברות מהחשבון ולחשבון, ירידה של הלוואות קבועות, ירידה של אשראי, זיכוי לחשבון מגופים שונים ועוד. בנוסף, נוכל לדפדפף בין שירותים שונים הכוללים את חיובי כרטיס האשראי שלנו, שם נדע בדיוק מה גיהצנו, כמה ואיפה, לעבור לעמוד הפיקדונות והחסכונות ולעקוב אחר תוכניות החיסכון שיש לנו. שוק ההון, מאפשר לנו לעקוב במידה ויש לנו השקעות בחשבון. יחד עם זאת, בנק הפועלים מאפשר ללקוחות הסניפים השונים לבצע תשלומי חשבונות, לעקוב אחר מטבע החוץ במידה ויש לכם חשבון מט״ח ולנהל את התקציב החודשי שלכם ביעילות. אין ספק כי כניסה לחשבון בנק הפועלים דרך האינטרנט חוסכת לנו זמן רב.

https://www.youtube.com/watch?v=lLs1fXaC0cY&index=1&list=PLDB4C63CA47AC1FA3