Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גקוזי מחירים

קיימים מגוון רחב של אמבטי גקוזי בעיצובים, סגנונות ועוצמות זרמים שונות. השאלה היא מה משפיע על המחיר כשאנו בוחרים לצייד את חדר האמבטיה או החצר שלנו באמבט גקוזי מפנק.

  • כמות הרוחצים – כשאנו עוסקים בכמות הרוחצים של אמבט גקוזי מן הסתם אנחנו עוסקים בגודל האמבט. הגודל בהחלט משפיע על המחיר הסופי. יש הבדל ניכר בין אמבט גקוזי שמתאים ל-2 רוחצים, רחיצה אינטימית באווירה רומנטית, אמבטת ל- 3, 4, 5, או 10 רוחצים. למעשה, מדובר בפרמטר קריטי בבחירת האמבט. לא רק בשל המחיר של הגקוזי, אלא בשל הצורך שלכם. בממוצע, רוב הישראלים בוחרים באמבט גקוזי שמתאים ל-5 או 6 רוחצים מה שמאפשר מצד אחד להנות מרחצה אינטימית ורומנטית ממש כמו באמבט גקוזי שמתאים ל2 רוחצים ומצד שני מאפשר להזמין גם משפחה וחברים קרובים.
  • נישה או משתלב – יש משפחות שבוחרות לבנות לעצמן גקוזי, ממש כחלק בלתי נפרד מהחלל של חדר האמבטיה, המרפסת, לצד שפת הבריכה או בחיפוי דשא סינטטי. ממש כמו בריכה. הגודל שוב משפיע על המחיר. אמבט כזה שלוקחים חלק בלתי נפרד מתכנון הבית בעת הרכבתו, כמו עולה יותר בשונה מאמבט גקוזי שיכול להשתלב בטבעיות בכל חלל בו תבחרו. אם תבחרו באופציה זו תוכלו לצמצם משמעותית את ההוצאות שכן לא רק שהגקוזי יהיה זול יותר מבחנת העלויות, גם התחזוקה שלו לרוב תעלה פחות בשוטף.
  • מנוע- המנוע בעל השפעת מכרעת על המחיר של הג׳וזי. ככל שהמנוע עוצמתי, חזק ויחד עם זאת ככל שהג׳טים מזרימים זרמים חזקים יותר וגם ניתן לשלוט בהם, כך המחיר של האמבט יעלה. מנוע איכותי הינו קריטי, שכן הוא משפיע על החוויה כולה. בנוסף, חשוב גם לשמור על איזון בין כמות הג׳טים והעוצמות שכן אם מופר האיזון הגקוזי לא יתפקד כפי שצריך לאורך זמן.

כאשר אתם רוכשים גקוזי, פרט להיבט הכלכלי אותו אתם צריכים כמובן לקחת בחשבון, הרי מדובר בכל זאת בהוצאה לא מבוטלת וכדאי תמיד לעמוד בתקציב העומד ברשותכם, וודאו שהמחיר עליו אתם משלמים כולל הובלה, התקנה, מע״מ, אחריות ואם לא הבינו היטב כמה העסקה הכוללת תעלה לכם .