Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הסרת שגיאות אנוש מאבטחת הבית

פריצות יכולות להתרחש כל הזמן. עם זאת, אחוז גדול מגניבות ביתיות לא נגרמות כתוצאה מכניסה בכוח או בעזרת כישורי פריצה מתוחכמים, אלא בגלל אבטחה לקויה. למעשה, נתונים סטטיסטיים מראים כי פריצות מתרחשות לעתים קרובות על ידי פורצים שהולכים, זוחלים או מטפסים על הבתים בקלות.

אבל יש חדשות טובות לבעלי הבתים – אינכם צריכים להפוך את הבית שלכם למבצר שמור. ישנם אמצעים פרואקטיביים פשוטים שתוכלו לנקוט בכדי לשמור על ביתכם בצורה טובה ללא אבירים משוריינים וקירות גבוהים. הנה כמה מהם –

אל תעשה:
אל תשאירו אזורים לא מוארים בבית. לפינות חשוכות בחצר הקדמית או האחורית שלכם יש משיכה לגנבים, וזה הגיוני – מה יש להם לחשוש כשאף אחד לא יכול לראות אותם נכנסים?

אל תפזרו מפתחות במקומות “נסתרים” כביכול. זוהי הזמנה ברורה עבור פורצים. וכן, מסתבר שמקומות המסתור שלנו לרוב אינם כה חשאים ויצירתיים כמו שחשבנו…

אל תתנו לדואר שלכם להצטבר כשאתם לא בבית. בקשו מהשכן שיאסוף עבורכם את הדואר שלכם כשאתם לא שם. אחרת, זה צועק "אני לא בבית" לכל אחד שעובר במקום.

אל תשאירו את הכניסות שלכם לא נעולות. שכחה לנעול את הדלת נפוצה כל כך בצורה שלא תיאמן, וזה קורה לכולם. אבל כל מה שנדרש עבור פורץ זה לנצל את חוסר תשומת הלב שלנו פעם אחת ולהשתמש בו כדי לפרוץ לבית שלנו.

 

עשה:
השתמשו במותג נעילה ידוע בכדי להרתיע פורצים מפני כניסה בכוח. באופן מפתיע, רוב הגנבים מחפשים את הדרך הקלה פנימה. אז אם אתם משתמשים במנעול מוכר, כמו DOORE, רוב הגנבים כנראה יחפשו דרך אחרת פנימה.

התקינו מנעול ביומטרי חכם כדי לבטל את הסיכון של איבוד מפתחות או לשכוח לנעול. לא ייאמן איך פתרונות פשוטים יכולים למנוע את טעויות האנוש שלנו. אחרי הכל, כולנו אנושיים, וזה אומר שעלינו להתמודד עם רגשות ולחץ ו"תסיעו אותי לפעילויות אחרי הלימודים שלי" ו"איפה שמתי את המפתחות ה& *% $ האלה??" מחשבות. וזה בסדר, כי לא ניתן לצפות מאיתנו להיות רובוטים ולעשות הכל נכון. בשביל זה יש לנו טכנולוגיה – לפתור את השגיאות האנושיות שלנו. נעילה חכמה נוצרה כדי להעניק לנו את השקט הנפשי בכל הקשור לשמירה על הבית שלנו, על ידי כך שהיא משחררת אותנו מדאגה מתמדת לגבי המפתחות שלנו והאם נעלנו את הדלת או לא.

 

שמירה על אבטחת הבית היא בראש סדר העדיפויות, אך איכשהו אנו ממשיכים לתת לזה להישכח בשגרת חיינו היומיומית. למרבה המזל, ישנן דרכים פשוטות להיות זהירים יותר ולהשתמש בטכנולוגיות זולות בכדי למנוע מאיתנו להזניח את האבטחה הביתית שלנו.

עכשיו כל שעלינו לעשות הוא להתחיל להשתמש בהם.