Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

יופי הוא בעיני המתבונן ויש שיגידו כי אדם מסוים הוא ממש יפה ואחרים יחשבו כי הוא מכוער. אך יש דברים שהם בקונצנזוס ושאין עליהם מחלוקת. מה למשל? אם כן העובדה כי קרחת היא פחות יפה מאשר ראש עם שיער. גברים קירחים נחשבים לפחות יפים ואז עולה השאלה מה הם יכולים לעשות בכדי לטפל בקרחת? אם כן נראה כי כיום הטיפול היחיד שאנו יכולים לעשות בכדי לטפל בקרחת זה השתלת שיער.

אם מעולם לא שמעתם על השתלות שיער אתם לא צריכים לפחד. השתלה של שיער אינה כמו השתלה של כליה או לב והיא הרבה יותר קלה ובטוחה. משתיל טוב יבטיח כי הראש שלכם יהיה עם מלא שיער ושאף אחד לא ידע שעשיתם השתלה. רוצים עוד שיער על הראש? רוצים להיראות טוב יותר? נמאס לכם מן הקרחת? השתלה היא הפתרון הטוב ביותר בשבילכם ללא ספק.

האם זה משנה היכן אני עושה השתלות שיער ?

עליכם לדעת כי זה מאוד משנה מי מבצע השתלת שיער . יש משתילים מעולים אשר ידועים באיכויות שלהם ובמקצועיות שלהם ויש משתילים אשר לא כדאי להתקרב אליהם. לכן אם אתם רוצים לבצע השתלה אתם חייבים לבחור את המשתיל בפינצטה.

עליכם להבין כי ככל שתבחרו משתיל יותר טוב כך ההשתלה תתנהל בצורה יותר מושלמת. לכן שימו לב מי המשתיל שלכם וכך תבטיחו השתלה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אם תתפשרו על המשתיל אתם תהיו בבעיה ומאוד יכול להיות כי ההשתלה לא תתבצע כמו שצריך ואתם תהיו בבעיה קשה. לכן בחרו את המשתיל הטוב בשוק ולעולם אבל לעולם אל תתפשרו על נקודה זו.

בטיחות -ערך עליון בהשתלות שיער כאשר אנו מדברים על השתלות שיער אנו חייבים לציין דבר נוסף והוא שהבטיחות היא ערך עליון בהשתלה. השתלה היא הליך רפואי לכל דבר ועניין ועל כן היא חייבת להתבצע על פי הכללים והנהלים. כמובן שככל שתבחרו משתיל יותר טוב כך הבטיחות תישמר יותר וזו עוד סיבה מדוע אנו צריכים לבחור את המשתיל בפינצטה ולא להתפשר על כך.