Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חברות ניקיון משרדים ברעננה

תתחדשו על העסק החדש!

ברוכים הבאים לרעננה, בה תמצאו עסקים שכנים רבים, בעלי עסקים מנוסים ועיר שמקדמת בברכה אתכם ואת המשרדים שלכם.

 

כשאתם פותחים משרד חדש, יש רשימה ארוכה של מטלות הכרחיות לביצוע לפני שאפשר לפתוח בקבוק יין ולהשיק את המשרד החדש. גם אם מצאתם מקום כבר, ממנו אתם מרוצים ומרגישים שזהו הבית העסקי שלכם, נשארו לכם עוד משימות רבות לביצוע כמו בחירה בין מגוון חברות ניקיון משרדים ברעננה, איוש משרות נדרשות לעסק שלכם על ידי אנשים טובים שיהיו חלק מהדרך שלכם, בחירת ריהוט משרדי ועד למילוי המקרר במצרכים בסיסיים.

ההתחלה אף פעם לא קלה. היא מלאה במשימות, חשיבה, ריצות וסידורים אבל רצינו שתיקחו רגע לעצמכם ותהנו מהדרך.

 

הקדישו זמן לעצמכם ולחשיבה. לפעמים מרוב שאנחנו נמצאים במירוץ להספיק הכל ולעמוד בלוחות זמנים, אנחנו הולכים לאיבוד בעצמנו בדרך. חשוב שנבין כי השקעה בזמן חשיבה, היא חשובה לא פחות מאשר לסדר את העניינים שלכם במשרדים ממשלתיים או בבחירת כסאות למשרד שלכם. זמן החשיבה הזה הוא הזמן שבו אתם מעבדים את המידע שצברתם במהלך היום, מנתחים את ההחלטות שלכם בדיעבד ומקבלים החלטות חשובות ליום למחרת. זה הזמן היחיד בו אתם יכולים לבחון את הדרך שלכם ולראות אם היא באמת מתאימה לאג"נדה שהגדרתם לכם בתחילת הדרך ואם היא משרתת את האינטרסים שלכם ושל העסק שלכם.

 

יחדו זמן ייעודי בכל יום לחשיבה – פנו לכם רבע שעה בסוף כל יום. עדיף במקום שקט בו תוכלו להיות שלווים ועם עצמכם. יצרו סביבה נעימה לזמן הזה. גם אם אתם בוחרים לעשות אותו ברכב, כי זה המקום היחיד שיש לכם שקט. עצרו במקום נעים וקרוב, שימו מוזיקה נעימה שאתם אוהבים, עצמו עיניים (רק שלא תירדמו מעייפות) ועברו על כל היום שלכם במחשבה. עשו רשימות בפתקים של הטלפון, עדכנו את רשימת המטלות שלכם ותתעלמו משיחות, הודעות או הפרעות בסביבה. זה הזמן שלכם והוא חשוב. שמרו עליו. אתם תראו איך אחרי מספר ימים אתם מחכים כל היום כבר להגיע לרגע הזה ולבלות עם עצמכם. בהצלחה!