Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חשמלאים נותנים טיפים על בעיות חשמל נפוצות

נכון שכל משפחה בישראל זקוקה לשירות של חשמלאי מוסמך ומקצועי שמבין את התחום לעומק שכן יש לא מעט בעיות חשמל אותן מסוכן לנסות ולתקן בעצמנו. במקרה שכזה יהיה עלינו לבחור חשמלאי עליו אנו סומכים, חשמלאי עם המלצות אשר עבר את ההכשרה המתאימה. עם זאת, יש 2 תקלות נפוצות אותן ניתן לתקן ממש בעצמנו שכן הן אינן כרוכות בסיכון , אך כן יש לבצע את התיקון  עם נעליים סגורות ועם הקפדה על כללי הבטיחות המתאימים.

 

  1. הפסקת חשמל כתוצאה מיותר מדי מכשירי חשמל הפועלים בו זמנית

מכונת הכביסה, המקרר, המדיח, הטלוויזיה, הדוד והבלנדר פועלים כולם יחד? המספק הראשי קפץ? . כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להוריד עומס ולדעת איך למנן את ההפעלה של מכשירי החשמל השונים. אין סיבה להפעיל את כולם ביחד כי זה יוצר עומס. בחרו אילו מכשירי חשמל אתם רוצים להפסיק נכון להרגע ואז כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת לארון החשמל ולהרים את המפסק הראשי.

 

  1. הפסקת חשמל כתוצאה מקצר חשמלי

במידה ואחד המכשירים החשמליים בביתכם התקלקל או נפגע זה יכול לגרום שהמפסק הראשי קפץ. חדירה של מים למשל יכולה להיות סיבה טובה לזה. מה שאתם צריכים לעשות במצב שכזה הוא פשוט לנתק את המכשיר החשמלי מהחשמל ולעלות את המפסק הראשי.

 

בנוסף, אם אתם מתעסקים עם מערכת החשמל, לא משנה באיזה אופן, אפילו החלפה פשוטה של נורה, עליכם לנתק את הזרם החשמלי בזמן העבודה!.

 

במידה ואתם לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמכם, עליכם להזמין חשמלאי מוסמך עם רישיון מטעם משרד העבודה. טרם אתם בוחרים את החשמלאי חשוב לשאול שאלות מקצועיות ולבחון האם מדובר בבעל מקצוע ולא בחאפר. עבודה עם חשמל איננה משחק ילדים ויכולה לסכן חיים ולכן אם מדובר בבעיות כמו חיבורים רופפים למשל אל תתעסקו עם זה בעצמכם אלא הזמינו בעל מקצוע. תמיד עדיף לבחור בחשמלאי מומלץ בין אם על ידי שכן או חבר או בין אם חשמלאי שדורג באינטרנט באתר מקצועי.