Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

טיפ מספר 2 תקציב לחתונה, חתוך את רשימת האורחים

חתוך את רשימת האורחים שלך. הורדת מספר האורחים היא הדרך המהירה ביותר להפחתת עלויות חתונה בשרון .

הדרך הגדולה ביותר להוזיל עלויות בכל מה שקשור לחתונה שלך היא לקצץ את רשימת האורחים. ככל שרשימת האורחים שלכם קטנה יותר, כך תצטרכו להוציא פחות כסף.

זה חשבון פשוט, נכון. אם יש לכם 50 אורחים, זה 50 כסאות, 50 כלים, 50 ארוחות, 50 תוכניות, 50 טובות הנאה… אתה מבין את העניין, נכון? ובכן, אם יש לכם 100 אורחים – תוכלו להכפיל את העלות הזו!

כל אדם שתוסיף לרשימת האורחים שלך מגדיל באופן אקספוננציאלי את ההוצאה הכוללת שלך. אז אני רוצה שתחשוב על מי אתה כולל ברשימה שלך.

בונוס נוסף לרשימת אורחים קטנה? תוכלו להתייחס לאורחים שלכם יותר. יהיה לך גם סיכוי טוב יותר לחלוק רגעים עם כל אדם שנכנס. ככל שהחתונה גדולה יותר, כך סביר להניח שיהיה לכם פחות זמן לדבר עם כל האורחים.

אתה עלול להיתקע בקבלת פנים של 200 האנשים שהזמנת (כולל עמיתים לעבודה של אביך ובן דודך השלישי שראית רק חמש פעמים בחייך) במקום להחזיק יד עם סבא וסבתא שלך, לרקוד עם השושבינות שלך בשיר של טיילור סוויפט "התנער מזה" או עוגה בפנים של כלתך.

כיצד לחתוך את רשימת האורחים שלכם

ראשית, כל אחד צריך לרשום את רשימת החובה. מי האנשים שבוודאי חייבים להיות שם וזה יהיה הרסני שלא להזמין אותם לחתונה?

רמז: אתה יכול להפסיק את הרשימה בשלב זה ולקיים חתונה אינטימית באמת!

כמובן, יש המון אנשים שאתה עשוי לחוש חובה להזמין. אתה יכול אפילו להכין רשימה מלאה של אנשים שאתה מרגיש שאתה חייב להזמין. כל בני המשפחה המורחבת שלך. חברים שלך מהמכללה. חברים מהתיכון / ילדות. עמיתים לעבודה. כל מי שהזמין אותך חתונה שלו. חברים או עמיתים לעבודה של ההורים שלך. כל הקהילה של כנסיית ילדותך.

אתה יכול לראות איך זה יכול לצאת מכלל שליטה?

אם הרשימה ארוכה ומונעת עלויות גדולות (שכמובן עשית מאז שאתה עוקב אחר העצות שלנו, נכון?), אתה יכול להשתמש בשאלות הבאות כדי להתחיל לקצץ את הרשימה. :

  1. האם שנינו פגשנו את האדם הזה?
  2. האם אדם זה יהיה חלק מהפרק הבא בחיינו?
  3. (אם קרוב משפחה) ראיתי או דיברתי עם קרוב משפחה זה בשלוש השנים האחרונות?
  4. האם בני הזוג נשואים, מאורסים או גרים יחד?
  5. האם אני רק מזמין את האדם הזה בגלל חובה, או שאני בעצם רוצה?

טריקים אחרים לחיתוך רשימת האורחים שלך

  1. ערכו חתונה ללא ילדים

בקש מחבריך ומשפחתך להשאיר את הילדים בבית, וזה בהחלט יפחית את המספר הכולל של האנשים בחתונה שלך.

  1. הגבל את פלוס-אחד

הגבל את הפלוסים רק לאנשים שנמצאים במערכת יחסים רצינית (6 חודשים ומעלה). אתה יכול להיות יותר רציני ולבחור רק פלוס אם הם גרים יחד, מאורסים או נשואים.

  1. מי משלם?

אם אתה וארוסך משלמים בעצמכם את כל החתונה, אתם באמת צריכים לקבל את כל ההחלטות. זה אומר שאתה יכול להרגיש חופשי לא להזמין את החברים / עמיתים לעבודה של ההורים וכדומה. במיוחד אם מעולם לא פגשת אותם!

  1. כלל השנה.

אם לא ראית או דיברת עם חבר כבר למעלה משנה, אל תהסס לא להזמין אותם. לא משנה כמה קרובים הייתם בעבר, רוב הסיכויים שאם לא היה לכם קשר בשנה האחרונה אז זה לא צפוי להשתנות אחרי היום הגדול.

קטן הוא הגדול החדש. קבלו את החתונה הקטנה יותר. ואם אתה פשוט לא יכול לקצץ את רשימת האורחים, אל תפחד – יש לנו הרבה טיפים נוספים שיעזרו לך לקצץ בעלויות באזורים אחרים.