Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יצאת צדיק אינסטלטור

יצאת צדיק הינה תכנית שיצאה למסכים בשנת 2004 בהנחייתו של חיים הכט. בתכנים מביימים שלל מצבים שדורשים טיפול מיוחד של בעלי מקצוע ביניהם חשמלאים, אינסטלטורים, מכונאי רכב, מנעולנים, אנשי גז וכדומה. התכנית כבשה את לבבותיהם של ישראלים רבים שכן היא בודקת את רמת המקצועיות והאמינות של בעלי מקצוע ובאה להזהיר בעלי מקצוע שמרמים ישראלים תמימים שלא מבינים את הסיטואציה ולא באמת יודעים מה יש לתקן וכיצד.

 

התכנית חושפת קשת רחבה של בעלי מקצוע ״חאפרים״ לצד בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים שמקבלים מחיים הכט בעצמו מדליה ומטרתה לספק לאותם בעלי מקצוע עבודה נוספת. כיצד חיים הכט והצוות של התכנית בודק את רמת המקצועיות של בעל המקצוע ומחליט האם הוא מקצוען או חאפר?

 

  1. מציבים סיטואציה בפני בעל המקצוע למשל כאשר התכנית בודקת אינסטלטורים זה יכול להיות נזילה מתחת לכיור במטבח, סתימה בשירותים או בעיה או תקלה במערכת הביוב.
  2. בוחנים עד כמה זיהה בעל המקצוע את התקלה במהירות והאם חיפש תירוצים וסיפורים כדי לשבש את התקלה עוד יותר. לרוב, כאשר בעל המקצוע מזהה את התקלה הפשוטה שהציב בפניו האדם שעומד מולו בצורה מהירה, זה יעיד על מקצועיותו.
  3. בוחנים מה עשה בעל המקצוע בכדי לסדר את התקלה, האם פעם בצורה שקופה והסביר לאדם שקרה לשירותיו מה בדיוק קרה.
  4. בודקים מה סך התשלום או החיוב שדרש בעל המקצוע מהאדם והאם התשלום הוגן או לא הוגן.

 

לאחר שנבדקה רמת האמינות ורמת המקצועיות של בעל המקצוע מחליטים בתוכנית האם בעל המקצוע יצא צדיק. במידה וכן, חיים הכט בעצמו נחשף בפני בעל המקצוע ומשבח אותו על עבודתו המקצועית.

 

כיצד אתם יכולים לאתר צדיקים?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש בגוגל בעלי מקצוע שהופיעו בתכנית ויצאו צדיקים. דרך נוספת לעשות זאת היא פשוט לבחון באתרי האינטרנט שמדרגים בעלי מקצוע וכך לאתר אינסטלטור שזכה להמלצות בשל מקצועיותו ואמינותו. זכרו! איתור בעל מקצוע מקצוען איננו מובן מאליו, שכן יש המון אנשים שמנסים לנצל את תמימות הדעת שלנו ולכן חשוב לבחון היטב את מי אתם בוחרים.