Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כי לבית שלכם מגיע לזרוח

בין אם בעיר ובין אם בפרברים, יש לטפל בכל בית מגורים. אנו מבינים את העיקרון הזה ומתייחסים אליו ברצינות כבעלי בתים בעצמנו. מסיבה זו אנו שואפים להפוך את הבית שלכם למואר ויפה ככל האפשר.

ניקוי חלונות בבתי מגורים עם יעדים

אנו חברת ניקוי חלונות מבוטחת ומורשית לחלוטין המשרתת את אזור המרכז

 

להלן מה שאתם יכולים לצפות לו כשאתם עובדים איתנו:

שביעות רצון לקוחות – אנו גאים בעבודה שלנו, ממש כמו שאתם מתגאים בביתכם. לכן אנו מתחייבים לשירות לקוחות איכותי ונקי ומצטיין כאחד. אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מהעבודה שלנו, שירות ניקיון החלונות שלכם יהיה ללא עלות.

בטיחות – אנו מספקים סביבת עבודה בטוחה ומקצועית לכל אחד מאתרי העבודה שלנו. בנוסף לעדכנות שלנו בנוגע לתקנות הבטיחות העדכניות ביותר, עובדינו מבינים גם את האיכות והטיפול הנחוצים בעבודה על בית.

עמידות – אנו משתמשים בתמיסת ניקוי 100% מתכלה כדי לשמור על הסביבה ולטפח עתיד יותר בר-קיימא. התמיסה שלנו מועילה גם ללקוחות שלנו בכך שהיא שומרת על ניקיון חלונותיהם לאורך זמן.

עבודה איתנו פירושה עבודה עם הטובים ביותר בתחום. עם ניסיון של קרוב ל 20 שנה, שירתנו מאות בתים באזור המרכז. שירותי נקיון המגורים שלנו מבוצעים גם בידיים וגם בציוד ברמה הטובה ביותר לניקיון איכותי.

 

שירותי נקיון המגורים שלנו

מבתי מגורים, אחוזות, בניינים ועד ציוני דרך היסטוריים וכל מה שביניהם, אנו מבינים שלכל בית מגורים יש צרכים מותאמים אישית משלו.