Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כללית זימון תורים בטלפון

אחד הדברים שהכי חשובים לנו כאשר אנו בוחרים קופת חולים הוא טיב הטיפול של קופת החולים בנו בתור פציינטים וכמובן שמעבר לכך שאנו רוצים טיפול איכותי אנו גם מעוניינים שהוא יהיה מהיר ויעיל.

אחד הדברים שעומדים לנגד עיניה של קופת חולים כללית הוא קיצור זמני ההמתנה למינימום ומתן מענה מהיר ויעיל לכל לקוח בכל נושא ועניין.

באמצעות שיחת טלפון לקופת חולים כללית ניתן לקבל מענה על מגוון רחב מאוד של שירותים בשונה מקופות חולים אחרות בהם יש להגיע אל קופת החולים עצמה.

כאשר אנו פונים למשל למוקד כללית זימון תורים בטלפון אנו יכולים לקבל הכוונה לרופא הקרוב ביותר בעיר מגורינו, או הכוונה אל הרופא המומחה שאנו צריכים עם התור הכי קרוב.

כללית זימון תורים בטלפון עושה את מרב המאמצים על מנת למצוא לכל לקוח את התור המיטבי לו הוא זקוק, בין אם מבחינת זמן את התור הכי קרוב או את רופא אליו הלקוח מעוניין להגיע.

בנוסף מעניקה קופת חולים כללית שירותי ייעוץ בטלפון בו ניתן לדבר עם מוקד אחיות.

לעיתים נוצר מצב בו אנו זקוקים להכוונה רפואית כלשהי כמו למשל מצב בו התינוק שלנו עם חום או משתעל או קרה לנו מקרה לא נעים כמו חתך מסכין לדוגמא.

אלו הם לא תמיד מצבים בהם נרצה להגיע אל קופת החולים ולהמתין שעות בתור אלא הכוונה מקצועית יכולה להספיק.

לכן הוקם מוקד אחיות בטלפון של קופת חולים כללית בו האחיות נותנות ייעוץ וסיוע בטלפון במקרים שאינם דחופים.

אם האחות שעל הקו חושבת שהמקרה הוא מקרה דחוף או מעבר לסמכות הרפואית שלה והיא איננה יכולה לתת עצה היא תפנה אתכם להמשך טיפול במיון או בקופה, בהתאם למה שהיא תחשוב שיהיה טיפול מיטבי עבורכם.

בנוסף ניתן להזמין ביטוח רפואי לנסיעות לחו"ל באמצעות מענה הטלפוני של קופת חולים כללית, בו לא תצטרכו להמתין זמן רב כמו שממתינים בחברות הביטוח.

המוקד הטלפוני יעניק לכם ייעוץ ביטוחי וביטוח חו"ל במחיר הנמוך ביותר שניתן לקבל עבור ביטוח מקיף.