Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מוסך לסוזוקי גראנד ויטרה

סוזוקי גראנד ויטארה קצר

רכב סוזוקי גראנד ויטארה קצר, מהדור השלישי, מציג את העיצוב היוקרתי המאפיין רכבים אלו, עם הילוכים מתקדמים וכוח מנוע שמאפשר התגברות על כל מכשולי הדרכים. באולם התצוגה של מרכז השירות סוזוקי צומת בילו, תוכלו להתרשם מהדגמים החדשים ולהתייעץ עם הצוות המקצועי המיומן שלנו לגבי רכישת הרכב החדש שלכם.

הגראנד ויטארה הקצר מעוצב בסגנון יוקרתי, והוא מתאים למשפחות, צעירים ורווקים שמעוניינים לנהוג על ג'יפ קטן. הרכב מתהדר במערכת הנעה כפולה עם העברת הכוח לארבעת הגלגלים, הילוכי כוח מתקדמים ומערכת בקרת אחיזה חכמה, אשר מעבירה כוח לגלגל שמאבד אחיזה, תוך סיוע להתקדמות הנהיגה בתנאי שטח מורכבים.

עכשיו אתם בטח תוהים לעצמכם כמה הרכב החדש עולה

ובכן, המומחים שלנו יציגו בפניכם את הדגמים החדשים באולם התצוגה, ואתם יכולים לצפות לשלם סכום שהוא בסביבות 146,000 ₪ לרכב הסוזוקי הגראנד ויטארה הקצר החדש המשודרג. הצוות שלנו זמין לענות על כל שאלותיכם ולספק לכם את המידע השלם הנוגע לרכישת המכונית, כך שתוכלו לבצע בחירה חכמה ומושכלת.

סוזוקי גראנד ויטארה

סוזוקי גראנד ויטארה הוא רכב שטח מתקדם שמבוסס על מערכות הנעה היברידיות בלבד ומערכת AWD, ונחשב לאחד הדגמים היוקרתיים והמבוקשים ביותר של החברה, בקטגוריית רכבי השטח.

במרכז השירות של סוזוקי צומת בילו, תקבלו שירותי תיקונים, תחזוקה וטיפולים שוטפים, במרווחי זמן קבועים שמומלצים על ידי היצרן, עם מומחיות של צוות בקיא בהנחיות החברה לביצוע הטיפולים הנדרשים, עם הכשרות קבועות ותקופתיות, שמתבצעות במטרה לספק את השירות הטוב ביותר.

רכב השטח ההיברידי החדש מתמודד היטב מול המתחרים מבחינת גודל, אפשרויות מנוע, יעילות דלק ומחיר. ה-Grand Vitara הוא באורך 4,345 מ"מ, רוחב 1,795 מ"מ וגובה של 1,645 מ"מ, מה שהופך אותו לרכב השטח השלישי באורכו בסגמנט, אחרי רכבי ניסאן.

בכל הנוגע להשוואת הגראנד ויטארה לרוחב ולגובה של הרכבים המתחרים, רכב זה וגבוה יותר מרכבי שטח אחרים. במנועי ההנעה הבנזין בעלי המפרט הגבוה, הגראנד ויטארה הוא הרכב היחיד שמשתמש במערכת הנעה היברידית. בסך הכול, ה-Grand Vitara מפתח הכי פחות כוח ומומנט בהשוואה לרכבים אחרים.

מוסך סוזוקי ברחובות אוטו גיל מציע טיפול מסור בוויטארה שלכם