Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מקלחונים מיטרני

חברת מיטרני היא אחת החברות המובילות בכל מה שקשור למוצרים המותאמים לחדר האמבטיה שלכם. מיטרני משקיעה בפיתוח ובמחקר, יודעת לזהות את הצורך של קהלים בישראל ובעולם וכך להתאים את המוצרים הרלוונטיים, המפנקים והאיכותיים ביותר לחדר האמבטיה. לכן, כאשר אתם נמצאים לפני תכנון של חדר אמבטיה חדש ומתלבטים לגבי המקלחון, הברזים ושאר האביזרים מיטרני היא אופציה מופלאה. יש במיטרני מגוון של מקלחונים אופנתיים ועיצובים במגוון של דגמים המתאימים גם למנעד רחב של מחירים. הייחודיות שבמקלחונים של חברת מיטרני באה לידי ביטוי קודם כל בחומרי הגלם, בהם היא מקפידה להשתמש, להשכלל ולהתקדם בכל פעם מחדש. לדוגמא, תוכלו להנות ממקלחון מעוגל של מיטרני מסוג AVIS המגיע עם זכוכית מחוסמת איכותית בעובי של 6 מ״מ. יחד עם זאת, כל המקלחונים של מיטרני מגיעים עם סף רצפה תואם המונע יציאת מים מה שמספק לכם אטימה מירבית ומונע בלאי של החיפויים והקרמיקות בחדר האמבטיה. חברת מיטרני מציעה גם שילוב של מקלחונים עם דלתות זכוכית בתוך האמבטיה עצמה. כך אפשר להנות גם מיתרונותיו של הטוש במקלחון וגם מיתרונותיה של אמבטיה מפנקת.

 

מקלחונים מיטרני יתרונות

  • קשת רחבה של מקלחונים- מיטרני מציעה ללקחותיה, מקלחונים מכל הסוגים והמינים בעיצובים שונים, זאת במטרה שתוכלו להתאים לעצמכם את המקלחון באופן המושלם, הן מבחינת התקציב והן מבחינת העיצוב האהוב עליכם.
  • אחריות – כל המקלחונים אותם מיטרני מספקת ללקוחותיה השונים בין אם ספאות, בתי מלון או בתים פרטיים מגיעים עם אחריות מלאה לכמה שנים, מה שמאפשר לכם להיות בראש שקט ורגוע בעת הקנייה ולאחריה.
  • יחס אדיב ושירותי – אנשי המקצוע שפועלים למען תפקודה השוטף של החברה מספקים לכל הלקוחות יחד אישי ואיכותי, זאת בכדי לספק תחושה שיש על מי לסמוך. אנשי המקצוע של מיטרני ישמחו לסייע לכם בבחירת מקלחונים בהתאם לצרכים ולתקציב שברשותכם.
  • מוצרים משלימים – מיטרני מקפידה להתחדש בכל שנה במוצרים ובאביזרים משלימים שונים, זאת בכדי לאפשר לכם להשיג את כל מוצרי חדר האמבטיה תחת קורת גג אחת, באיכות גבוהה ובמחיר משתלם במיוחד.