Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סרטים מומלצים להורדה, לצפייה ישירה או לצפייה בקולנוע

כולנו מחפשים מפעם לפעם המלצות לסרטים, אם זה סרטים מומלצים שאנו מעוניינים להוריד למחשב,  או לאייפד האישי שלנו ולצפות בהנאה, סרטים לצפייה ישירה או אם זה במטרה לצאת קצת מהבית ולראות סרט טוב בקולנוע. עם התפתחות האינטרנט החלו להופיע אתרי סרטים רבים אשר באמצעותם ניתן לקבל ולהיחשף כמעט לכל המידע הרלוונטי לסרטים.

  • סרטים מומלצים על ידי מבקרי הסרטים- מדי שבוע אנשים שתפקידם לצפות בסרטים, צופים במספר סרטים ומעלים ביקורות על אותם סרטים בין אם חיוביות ובין אם שליליות. יחד עם זאת, גם הגולשים עצמם הפכו למניעי דעת קהל, זאת משום שהאינטרנט הפך להיות מרחב תגובות אחד גדול. לכן, כאשר גולשים רבים יפרסמו דעה חיובית, וימליצו על סרט ספציפי אותו ראו, מן הסתם זה יוביל לכך שאנשים רבים אחרים יהיו מעוניינים לצפות באותו הסרט. כמובן שגם להיפך. אם סרט כלשהו יקבל ביקורת שאינה חיובית, הן ממבקרי הסרטים והן מהגולשים, הסיכוי שעוד אנשים ילכו לצפות בו או לחלופין, יורידו את אותו הסרט למחשב האישי שלהם, היא נמוכה.
  • סרטים מומלצים והכי נצפים- אחת מהקטגוריות הפופולריות בערוצי הסרטים נקראת ׳סרטים הכי נצפים׳ או ׳הכי פופולארים׳ או ׳המבוקשים׳. אותו אתר לסרטים מקטלג את הסרטים אשר נצפים באותו שבוע בקולנוע או מורדים מהאינטרנט, ונותן להם ציון או לחלופין מסדר את סרטים אלה בסדר יורד מהסרט המומלץ והנצפה ביותר באותו שבוע או באותו יום ועד לסרט שהכי פחות נצפה.
  • סרטים מומלצים על ידי כוכבים- יש אתרים או תוכנות באינטרנט, שפשוט מעניקים לכל הסרטים המוצגים באתר שלהם כוכב. לפי כמות הכוכבים, ניתן לדעת האם הסרט נחשב לאיכותי ומומלץ או האם אפשר לוותר עליו ולבחור סרט אחר.

כולנו אוהבים לצפות בסרט טוב, אם זה סרט אקשן, סרט דרמה או סתם סרט שמטרתו להצחיק. יחד עם זאת כולנו פחות אוהבים להתאכזב מסרט גרוע, ולכן התעדכנות בסרטים מומלצים, לפני שאנו בוחרים את הסרט אותו בא לנו לראות, היא לפעמים הכרחית, במיוחד שאין איזה שלגר שכולם מדברים עליו.