Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

5 טיפים לסידור דירה

לחוות חיי יוקרה בדירות של פגודה בניה ויזמות זה קלי קלות הנה 5 טיפים להגדיל את חווית הדירה

 

עם כל מה שיש ליהנות ממנו במקום כמו בנייני דירות יוקרה של פגודה אנחנו לא רוצים שתשקיעו יותר מדי זמן בניקיון. לכן יצרנו 5 דרכים קלות לארגון דירות כדי לפנות את זמנכם למה שאתם באמת רוצים לעשות.

 

השתמשו ברהיטים שמכפילים את האכסון

 

השימוש ברהיטים, שיש להם יתרון של שטח אחסון היא הדרך המושלמת לשמור על סדר ביתי. הדומים בסלון יכולים להיות גם משענת רגליים וגם מקום אחסון לשלטים, בקרים וחומרי קריאה אהובים. לחלופין, על ידי הצבת ספסל אחסון ליד דלת הכניסה שלכם ייתן לכם מקום לנעליים בסוף היום וגם לשמש כמקום הטוב ביותר לאחסון פריטים חיוניים כמו מטריות ומעילי גשם.

 

הרכיבו מתלה מתכת על הקיר בחדר האמבטיה

 

אם יש לכם ארון אמבטיה עמוס אבל אתם צריכים שיהיה גישה קלה למוצרי הטואלטיקה שלכם, אז זה הטיפ בשבילכם. הרכבת מתלה מתכת לקיר האמבטיה שלכם תאפשר לפנות באופן מיידי את הארון שלכם, מה שהופך את חדר האמבטיה למרווח יותר. כטיפ נוסף, תרכיבו מתלה Command עם ווים או רצועות כך שלא ייגרם נזק לקיר.

 

תקשטו עם עציצי בית

 

הוספת עציצים האהובים עליכם לתוכנית העיצוב יאיר מיידית כל חדר ויגרום למראה תוסס וביתי. העציצים גם יעבדו כדי לרענן את האוויר בדירתכם כך שזה לא רק ייראה רענן אלא גם ירגיש מרענן. סוקולנטים הם צמחים אידיאליים להשגת אפקט זה מבלי לתפוס יותר מדי מקום (בנוסף קל מאוד לטפל בהם).

 

השתמש במרימי מיטה

 

מרימי מיטה הם הדרך המושלמת לניצול מלא של החלל בדירתכם. הוספת קצת גובה מתחת למיטה שלכם תספק הזדמנות של שטח אחסון רב למעילי החורף ופריטים עונתיים אחרים שלא משתמשים בהם כל השנה. יש מגוון סגנונות שונים של מרימי מיטות כולל כמה שיש להם יציאת USB או שקעים, מה שמקל על הגישה למכשירכם.

 

תוסיפו לייזי סוזן במטבח 

 

מטבחים הם אחד החדרים הקשים ביותר לשמירת סדר, אבל הוספת לייזי סוזן עלול לעשות את העבודה הרבה  יותר קלה. שימו לייזי סוזן דו-שכבתית בארון התבלינים שלכם כדי לפנות מקום לכוסות נוספות או שתשימו אחת בפינת הדלפק. יכולת הסיבוב שלהן הופך אותן למושלמות עבור מקומות צפופים שבדרך כלל לא הייתם משתמשים בהם. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג שתפילו משהו בהישג ידכם.