Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

5 טיפים על איך לשכור משאית הובלה

כאשר אתם צריכים להעביר הרבה רכוש ליחידה לאחסון עצמי או לבית חדש, שכירת הובלות יכולה להיות יקרה. למעשה, על פי איגוד ההובלות והאיחסון האמריקני, המשרה המקצועית הממוצעת להובלה באותה מדינה עולה כ -1,170 דולר. מצד שני, ניתן לשכור משאית הובלה בפחות מ- 100 $ ליום, לפי אתר השוואת מחירים .

אם כסף מהווה דאגה מרכזית, עשיית הפעולה בעצמכם יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר, אך חשוב לפתח תוכנית, אומר קווין קלקנר, מנהל מכירות ותוכניות צרכניות לאומיות בפנסקה משאיות להשכרה. להלן מה שצריך לדעת כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר על משאית הובלה ועל לקיחת פיקוד על המעבר שלכם.

 

  1. העריכו את הגודל.

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לשכור משאית קטנה מדי ובסופו של דבר צריך לנסוע מספר רב של נסיעות. מרבית חברות השכרת המשאיות יעזרו לכם לקבוע לאיזה גודל אתם זקוקים על סמך הפריטים שאתם מעבירים או מספר החדרים שאליהם יכנסו החפצים. לדוגמה, פנסקה השכרת משאיות מעריכה שאם אתם מעבירים החפצים של שני חדרים, תצטרכו משאית הובלה באורך 3.5 מטרים. אם אתם מעבירים חפצים בשווי חמישה עד שבעה חדרים, תזדקקו למשאית באורך 8 רגל. השכרת משאיות מורגן קפיטל מציעה "אשף משאיות" שיעזור לכם לקבל החלטה זו.

  1. תכננו והזמינו מוקדם.

אנשים נוטים יותר לעבור במהלך הקיץ מאשר בתקופות אחרות של השנה, ולכן יתכן שיהיה קשה יותר להזמין משאיות בין יום הזיכרון ליום העבודה. סוף החודש עמוס במיוחד, אומר בפטיסטי, כך שאולי תתקשו להשיג משאית באותה תקופה אם תחכו עד הרגע האחרון. כדי להיות בצד הבטוח, יש להזמין את המשאית לפחות שבועיים מראש.

  1. השווו מחירים וגורמים אחרים.

תזדקקו לשלוש פיסות מידע כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר האפשרית: גודל המשאית שתידרש, המרחק תסיעו והתאריכים בהם תעברו. חברות משאיות להשכרה גובות בדרך כלל תעריף יומי, יחד עם סכום מסוים לקילומטר.

התעריפים עשויים להשתנות בהתאם ליום בשבוע או לתאריך בשנה. יתכן שתשיגו מחיר טוב יותר בימים שבהם הובלות משאיות אינן מבוקשות במיוחד, כך שאם אתם גמישים, בידקו אם התעריף משתנה אם תשכרו את המשאית באמצע השבוע לעומת סוף השבוע.

בעוד שהמחיר צריך להיות גורם, הוא לא היחיד שיש לקחת בחשבון. אם אתם עוברים ממקום אחד למקום אחר ואינכם רוצים להחזיר את המשאית למיקום המקורי, ייתכן שהאפשרויות יהיו מוגבלות. לדוגמה, מורגן קפיטל מציעה השכרת משאית לכיוון אחד.

  1. חישבו על הלוגיסטיקה.

יתכן שתזדקקו ליותר מסתם משאית הובלה. לדוגמה, משאיות ידיים הן עגלות דו גלגליות המקלות על העברת רהיטים כבדים, וכריות ריהוט ויכולות להגן על הרהיטים ועל הרצפות שלכם במהלך ההעברה.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון: המסלול בו תיסעו, מכיוון שכמה כבישים אוסרים על משאיות לנסוע בהם, לפי חברת Budget Truck Rental. ביום בו שוכרים את המשאית, תזדקקו לרישיון הנהיגה וכרטיס האשראי העיקרי שלכם. לפני היציאה לדרך, בידקו את המשאית כדי לוודא שלא מאשימים אותכם עבור נזק שכבר היה.

  1. ודאו כי אתם מבוטחים.

זה נהדר לחשוב באופן חיובי, אבל עליכם לשקול מה יקרה אם תהיו מעורבים בתאונה עם המשאית השכורה או אם חפציכם יגנבו במהלך המעבר. כשאתם שוכרים רכב עם כרטיס אשראי, בדרך כלל מנפיק הכרטיס שלך מספק ביטוח רכב להשכרה, אך זה לא המקרה עם משאית הובלה; לא ויזה ולא מאסטרקארד מרחיבים את ההרשאה הזו.

פוליסות ביטוח הרכב והבית שלכם עשויות לספק כיסוי מסוים, אך בידקו עם חברת הביטוח שלכם כדי לוודא שאינכם זקוק לכיסוי משלים, בהתאם ל מכון המידע לביטוח. גם אם פוליסת ביטוח הרכב שלכם תכסה משאית הובלה, יתכנו אי הכללות על פי הגודל, בהתאם ל איגוד הארצי למפקחי הביטוח. לדוגמה, משאית בגודל 3 מטר עשויה להיות מכוסה תחת המדיניות שלך, אך משאית 7 מטר עשויה שלא להיות.

זיכרו כי ככל הנראה חברת השכרת מסחריות למעבר דירה מוכרת ביטוח עם התכונות הבאות:

  • ויתורים על נזק מגן עליכם מפני כיסוי נזקי גניבות.
  • ביטוח אחריות משלימהמונעת ממך לשלם עבור נזקי רכוש ותביעות נזקי גוף שהוגשו נגדך.
  • מדיניות אישיות ומטעןהגן על הנכס שלך בזמן שהוא נמצא בתוך משאית ההשכרה.
  • הגנה מפני גרירה אוטומטיתמכסה נזק או גניבה לרכב האישי שלך אם אתה גורר אותו בקרוואן.
Morgancapital