Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

התקנת מזגנים בצפון, כי חם גם בחרמון

הקיץ בא

בפסח עוד שרנו "שמחה רבה אביב הגיע פסח בא", אבל עכשיו הקיץ הגיע. ועם הקיץ, מגיעים גלי חום, חמסינים ושרב. כדור הארץ מתחמם, וגם אנחנו. אין ברירה, חייבים מזגן.
גאון מי שהמציא את המכשיר הזה, נדמה שעוברים כל היום בין מזגן אחד לשני. מזגן באוטובוס, מזגן בחנויות. מזגן במשרד, מזגן ברכבת. וכמה אפשרויות יש- מזגן נייד, מזגן מיני, מזגן נייח. וכמה חברות שונות, מיובאות ממקומות שונים. אין ספק, השוק לוהט.

ואיזה מזגן נקנה אנחנו?

חיפוש קל מראה לנו שישנן חברות שונות המספקות מזגנים בארץ. אם בחרנו במזגן נייד, התהליך פשוט. אפשר לבחון באינטרנט את הדגמים השונים, לבחור צבע וגודל, לחיצה אחת ומזמינים. כמובן צריך לזכור, שככל שהמזגן הנייד גדול יותר, כך הוא יקרר שטח נרחב יותר וישפיע יותר על החלל בו הוא נמצא. אם רוצים, אפשר גם לבקר בחנויות השונות, לראות, למשש ולהרגיש את עוצמת המזגנים השונים ורק אז להחליט.

קליק וגמרנו

כל חנות תתמחר את המזגנים באופן שונה, אולם לרוב מחירו של מזגן לא יכלול גם את המחיר ההתקנה, ולעיתים גם לא את מחיר ההובלה. בכדי למצוא מתקין מזגנים אמין ניתן לבקש סיוע מהחנות במציאת איש מקצוע, להתייעץ עם חברים, וכמובן, להיעזר באינטרנט. ישנן פלטפורמות שונות עבור מציאת אנשי מקצוע, ובהם רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט שונים המאפשרים את פרסומו ודירוגו של איש מקצוע בהתאם לחווייתו של הלקוח. ישנו גם עניין המרחק-מקום המגורים עשוי בהחלט להשפיע על זמינותו של מתקין מזגנים. מן הסתם, במרכז יימצאו בעלי מקצוע רבים, אולם ככל שירבה המרחק מערים מרכזיות כך יהיו בעלי המקצוע ספורים יותר. למשל, מי שמחפש התקנת מזגנים בצפון יצליח למצוא מבחר מסוים, בוודאי בערים מרכזיות כגון חיפה, קריות, כרמיאל, עפולה, נהריה, מעלות, ראש פינה, טבריה, פרדס חנה כרכור, ונהריה. ייתכן גם שתיאום הביקור וההתקנה יהיו ספונטניים,  בניגוד לאזורים נגישים פחות שבהם התיאום עם בעל מקצוע מצריך פניה מראש, כגון מי שגר במושבים או ביישובים בצפון.