Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

hiteach לומדה

אחת מחברות פיתוח ההדרכה הגדולות והמוצלחות בישראל נקראת hiteach. כבר מזמן השכלנו להבין שאם נספק לקהלים ספציפיים את תוכנת הלומדה המתאימה להם, תהליך הלמידה יתבצע באופן יעיל, אפקטיבי ומהיר הרבה יותר מאשר השיטה המיושנת שמתבססת על הרצאות והדרכות פרונטליות. בהמשך המאמר, נספר לכם על כל היתרונות הטמונים בתהליך הלמידה החדש/ישן הזה, אך קודם לכם בחרנו להציג בניכם, מי זו בכלל hiteach וכיצד היא יכולה לעזור לך בעולם שכולו תוכן, ידע ולמידה. hiteach היא למעשה חברה שמתמקצעת ומנוסה בפיתוח הדרכה, בניית מסלול קידום והסמכה טכנולוגית בשיטות תחום ואלפא, זאת בכדי לאפשר לאנשים שבונים לעצמם מסלול קרייריסתי מקצועי להכיר את הסביבה העסקית וללמוד אותה לעומק. hiteach מתחייבת בפני כל הארגונים, החברות והעסקים אתם היא עובדת, לבנות מערכת הדרכה איכותית המותאמת באופן ספציפי לצרכים של העסקים שיענו בסופו של דבר על הצרכים של העובדים.

חברת hiteach, מכילה בתוכה מעגל מומחים מקצועי בתחומים שונים ביניהם אלקטרוניקה, אנימציה, עיצוב, עריכת ווידיאו, זאת בכדי שתקבלו את מערכת ההדרכה החכמה, היעילה והנכונה ביותר עבורכם. וכעת נחזור ליתרונות של מערכות לומדה ממוחשבות המפותחות על ידי hiteach לומדות . ראשית, כאשר עובד חדש מגיע מיועד למשרה, לא משנה באיזה ארגון, הוא חייב קודם כל להכיר את הארגון. לומדה ממוחשבת מאפשרת מלבד הסיור המקובל לאפשר לעובד להכיר את הערכים, החזון, המטרות והמאפיינים של העסק, הארגון או החברה מבפנים, לעומק ומונע את פקטור הזמן שלוקח כאן תפקיד חשוב. כך, העובד יוכל בקלות להבין את הסביבה העסקית בה הוא נמצא ותוך זמן קצר לקרוא את הנתונים.

שיטה זו של הכרת העסק באופן וירטואלי מונעת עזיבות של עובדים בטווח הארוך ומאפשרת להבין האם העובד מתאים למערך העבודה כבר בהתחלה. ועכשיו לעובד עצמו. עד עכשיו עסקנו ביתרונות של החברה. אבל מה העובד מקבל מזה? למעשה, כשאני מקבל מידע מלומדה, לא רק שאני לומד להבין את התפקיד שלי בשלבים, אני יכול להתעקב בעצמי על דברים שלא הבנתי וכך למנוע מעצמי חוסר נוחות בשלב מאוחר יותר בו איכנס לתפקיד. לומדה מאפשר לשלב בין מידע אינפורמטיבי לפרטיקה זאת בעזרת סרטונים הממחישים מה צריך לעשות.

https://www.youtube.com/watch?v=Xfnvkawd_ys